ارسال پیام نژادپرستانه هکرها روی اپ Blockfolio

رسانه کلیک - پس از انتشار پیام‌های نژادپرستانه در بخش سیگنال‌های بلاکفولیو، این شرکت ضمن عذرخواهی از کاربران اعلام کرد که ۱۰ دلار به حساب‌های معاملاتی روی این پلتفرم اضافه کرده است.

ارسال پیام نژادپرستانه هکرها روی اپ Blockfolio

به گزارش کوین دسک، پلتفرم مدیریت پورتفوی بلاکفولیو (Blockfolio) پس از انتشار پست‌های نژادپرستانه در نرم‌افزار پورتفولیو و اخبار خود، عذرخواهی کرد.

دوشنبه‌شب دست‌کم دو پیام که به نظر می‌رسید از طرف پلتفرم‌های مشهور ارزهای دیجیتال هستند، در حالی در بخش سیگنال‌های بلاکفولیو منتشر شد که دربردارنده محتوای نژادپرستانه بود.

بخش سیگنال‌های بلاکفولیو یک فید ارتباطی است که به پروژه‌های توکنی امکان می‌دهد با جامعه کاربران خود ارتباط و تعامل داشته باشند.

بلاکفولیو روز سه‌شنبه در یک پیام توییتری نوشت:

به خاطر پیام‌های توهین‌آمیزی که امروز پست شد، بی‌نهایت متأسفیم.

این شرکت تأکید کرد که هیچ حسابی تحت تأثیر این اتفاقات قرار نگرفته است و این حادثه روی هیچ یک از ویژگی‌های معاملاتی تأثیری نگذاشته است. بلاکفولیو افزود:

دسترسی را به ارسال‌کننده هک‌شده در سیگنال را برگرداندیم و پیام‌ها را حذف کرده‌ایم.

سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried)، مدیرعامل صرافی FTX که مالک بلاکفولیو است، در توییتی نوشت که به همه حساب‌های معاملاتی این نرم‌افزار ۱۰ دلار به رسم عذرخواهی داده می‌شود.

او نوشت:

هیچ‌یک از اعضای تیم بلاکفولیو نمی‌خواست چنین اتفاقی بیافتد. اما ما همه مسئول محصول‌مان هستیم و هر کاری که بتوانیم برای برای اصلاح آن انجام می‌دهیم. من به همراه شماری از دیگر اعضای تیم امروز کمکی مالی به ACLU [اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا] خواهیم کرد.

بلاکفولیو در پاسخ به سؤال رسانه‌ها مبنی بر به این پرسش کوین دسک که مشخصاً چه برنامه‌ای برای جلوگیری از سوء استفاده‌های این‌چنینی از سیستم سیگنال در آینده دارد، پاسخی فوری نداده است.

ارسال نظر