از نسخه سامسونگ گلکسی M31 پرایم رونمایی شد

رسانه کلیک - بعد از معرفی گلکسی M31 و گلکسی M31s در ماه فوریه و جولای، امروز سامسونگ از گلکسی M31  پرایم رونمایی کرد. فروش این گوشی از ۱۷ اکتبر شروع می شود.

از نسخه سامسونگ گلکسی M31 پرایم رونمایی شد

با توجه به اطلاعات سایت آمازون ما از ویژگی‌ها و قیمت این گوشی خبر داشتیم اما باز هم این غول فناوری کره ای این ویژگی ها را به طور رسمی اعلام کرد و تاریخ فروش این گوشی رو فاش کرد. نسخه گلکسی M31 پرایم که دارای رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است، ۲۲۵ دلار یا ۱۹۰ یورو قیمت گذاری شده است و دارای سه رنگ Ocean Blue, Space Black, and Iceberg Blue است. سایت آمازون از رم ۶۴ گیگابایتی هم خبر داده اما در بیانیه مطبوعاتی سامسونگ یا در سایت رسمی هندی آن ذکر نشده است.

فروش نسخه گلکسی M31 پرایم در هند از ۱۷ اوکتبر در فروشگاه آنلاین سامسونگ، Amazon.in و فروشگاه های خرده فروشی منتخب این کشور شروع می‌شود اما اعضای Amazon Prime این شانس را دارند که این گوشی را یک روز زودتر خریداری کنند.

نسخه سامسونگ گلکسی M31 پرایم از نظر ویژگی های داخلی و طراحی مشابه گلکسی M31 است. این گوشی دارای پردازنده Exynos 9611 و صفحه نمایشگر AMOLED با اندازه 6.4 اینچی و با کیفیت FullHD+ Super است. این گوشی دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی چهارگانه است. همچنین این گوشی از اندروید ۱۰ پشتیبانی می کند و دارای سنسور اثر انگشت در قاب پشتی است و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. نسخه پرایم این گوشی دارای رنگ جدید Iceberg Blue است و از عضویت رایگان سه ماهه Amazon Prime بهره مند است.

علاوه بر این گلکسی M31 پرایم به طور پیش فرض دارای اپ فروشگاه آمازون یعنی 'Always On' است و با کشیدن انگشتتان روی سمت راست صفحه اصلی گوشی سریع به این صفحه می روید و به محصولات آمازون دسترسی پیدا می کنید. همچنین این گوشی هوشمند به طور پیش فرض دارای اپلیکیشن های آمازون مانند Amazon Shopping, Amazon Prime Video, Amazon Prime Music, Kindle و Audible است و به نظر می آید این دلیلی است که این گوشی، نسخه پرایم نامیده شده است.

ارسال نظر