استاد حاج محمد کریم فضلی ، بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، آسمانی شد

رسانه کلیک - این فقدان دردناک را به خانواده محترم ایشان، جامعه کار آفرینی کشور، خانواده بزرگ شرکت های زیر مجموعه این گروه صنعتی از جمله فروشگاه های زنجیره ای فامیلی و همه دوستداران ایشان تسلیت می گوییم.

استاد حاج محمد کریم فضلی ، بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، آسمانی شد

استاد حاج محمد کریم فضلی یکی از کارآفرینان برتر کشور، بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ و پیشکسوت صنعت کشور است که پس از تحمل دوره‌ای بیماری ناشی از کهولت سن در واپسین ساعات شب گذشته دعوت حق را لبیک گفته و به سرای باقی شتافت.

مرحوم فضلی متولد هفتم اردیبهشت ماه 1311 در شهر سرکان (استان همدان) بود و نخستین فعالیت اقتصادی خود را در حین تحصیل، نزد پدرش که از بازرگانان خوش‌نام و اهل فضل منطقه محسوب می‌شد، آغاز نمود.

مرحوم حاج محمدکریم فضلی، پیش از سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت در بخش خصوصی را آغاز نمود و پس از انقلاب نیز کوشش خود را در حوزه صنایع افزود؛ درگذشت او ضایعه بزرگی است که تاثر تمامی فعالان اقتصادی و صنعتگران را به‌ همراه دارد.

استاد حاج محمدکریم فضلی، کارآفرینی پرتلاش، الگوساز، سختکوش و مردی از تبار سازندگی و خدمتگزاری بود که میراثش اشتغال دهه هزانفر در اقصی نقاط ایران عزیز است.

از جمله موفقیت‌های ایشان می‌توان به صادرات کالا به کشورهای مختلف جهان حتی در روزگار دشوار تحریم، رونق تولید ملی و اعتلای نام ایران اشاره کرد.

او مردی خیراندیش و نیکوکار بود که علاوه بر توجه به حوزه صنعت و اشتغال همواره به محرومان توجه داشت. کمک‌های خیرخواهانه او دامنه گسترده‌ای داشت که از آن جمله می‌توان به ایجاد بنیاد خیریه وتخصیص بخشی از درآمد گروه به این بنیاد در جهت یاری‌رسانی به مردم نیازمند ومشارکت در امور اجتماعی نام برد.

سختکوشی زنده یاد استاد حاج محمد کریم فضلی از شرکت پاکشو آغاز و سپس به تأسیس گروه صنعتی گلرنگ منجر گردید.

دریافت لوح برترين كارآفرين و كارفرماي نمونه كشور، دریافت تنديس طلايي چهارمين جشنواره بين‌المللي اقتصاد سبز، انتخاب به عنوان كارآفرين نمونه، دريافت نشان طلاي تحقيق و توسعه، کسب عنوان صادر كننده نمونه كشور و ... از افتخارات بی شمار این بزرگمرد بود.

گروه صنعتی گلرنگ

ارسال نظر