اسنپ چت امکان اضافه کردن موسیقی به اسنپ ها را به وجود آورد

رسانه کلیک - اسنپ چت بالاخره امکان گذاشتن موسیقی در پست ها را فراهم کرد. این شرکت، برنامه اسنپ چت را به روز رسانی کرده است و ویژگی جدید به نام SOUNDS را به برنامه اضافه کرده است. این ویژگی این امکان را به کاربران می دهد که آهنگ های مورد نظرشان را در کنار پست هایشان پخش کنند. این ویژگی برای کاربران گوشی های آیفون فعال است ولی هنوز حرفی از گوشی های اندرویدی نیست.

اسنپ چت امکان اضافه کردن موسیقی به اسنپ ها را به وجود آورد

این ویژگی این امکان را به کاربران می دهد که آهنگ های مورد نظرشان را در کنار پست هایشان پخش کنند. این ویژگی برای کاربران گوشی های آیفون فعال است ولی هنوز حرفی از گوشی های اندرویدی نیست.

این به روز رسانی که اسنپ‌چت در آگوست شروع به تست آن کرده بود، مشابه ویژگی موسیقی اینستاگرام است. کاربران می توانند آهنگ های منتخب را سرچ کنند و آن را به ویدیو اسنپ خود اضافه کنند. وقتی کاربری اسنپی را باز می کند که دارای موزیک است می تواند با بالا کشیدن صفحه اطلاعات بیشتری به دست بیاورد و آن را در برنامه های stream دیگر باز کنند.

در حال حاضر فقط تعداد انگشت شماری آهنگ موجود است (از جمله آهنگ جدید جاستین بیبر که به طور انحصاری برای اسنپ چت خوانده است). بنابراین موسیقی های منتخب این برنامه به اندازه برنامه های اینستاگرام و تیک تاک گسترده نیستند.

همچنین این شرکت به طور جداگانه دارد تلاش می کند تا ویژگی مثل برنامه تیک تاک به اسنپ چت اضافه کند تا کاربران صدای خود را به اسنپ خود اضافه کنند. این به روزرسانی احتمالا در ماه های آینده می آید.

ارسال نظر