اسپیکر TS 2327 تسکو با ظاهر یک ماشین کلاسیک چوبی!

رسانه کلیک - در این مطلب به بررسی مشخصات اسپیکر TS 2327 تسکو که به شکل یک ماشین چوبی کلاسیک است می‌پردازیم. 

اسپیکر TS 2327 تسکو با ظاهر یک ماشین کلاسیک چوبی!

تاکنون اسپیکرهای زیادی را در بازار دیده‌ایم و همه آن‌ها استوانه‌ای یا مکعب شکل بوده‌اند و رنگ‌های متفاوتی داشته‌اند. اسپیکر TS 2327 تسکو با ظاهری متفاوت و کیفیتی خوب می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید اسپیکر باشد. این اسپیکر زیبا که به شکل یک ماشین کلاسیک است و از چوب ساخته شده، حس خیلی خوبی را به شما منتقل می‌کند.

اسپیکر TS 2327 تسکو

حتی به عنوان یک شی دکوری نیز می‌توان از این اسپیکر زیبا استفاده کرد. در این مطلب به بررسی اسپیکر TS 2327 تسکو می‌پردازیم تا اگر قصد خرید این اسپیکر را دارید، درباره کیفیت آن اطلاعاتی کسب کنید.

شرکت تسکو یک بازرگانی توانمند است و محصولاتی را از بازار جهانی تهیه و به بازار داخلی تزریق می‌کند. محصولاتی که آن‌ها انتخاب می‌کنند، از نظر کیفیت بهتر از محصولات مشابه در بازار هستند و در کثرت کاربری دارای استحکام و دوام قابل ملاحظه‌ای هستند.

علاوه بر این موارد، زیبایی و ظاهر محصولات نیز یکی از موارد مهم در انتخاب محصولات برای این شرکت است. در نهایت این شرکت سعی می‌کند تا محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب و باورنکردنی به مشتریان عرضه کند. این موارد باعث شده تا شرکت تسکو از زمان آغاز فعالیت خود (۱۳۸۱ شمسی) تاکنون، مشتریان زیادی داشته باشد.

اسپیکر TS 2327 تسکو

طراحی و بدنه

این اسپیکر که به شکل یک ماشین کلاسیک طراحی شده است، روکشی از جنس چوب دارد تا حس خیلی خوبی را به کاربر منتقل کند. با قرار دادن این اسپیکر در ماشین، خانه و اتاق خودتان می‌توانید جلوه زیبایی به محیط بدهید. ابعاد این دستگاه تقریبا 230x95x110 میلی متر است و 465 گرم وزن دارد. این اندازه‌ها برای یک اسپیکر سیار خوب و سبک است و همین موضوع باعث می‌شود که بتوانید اسپیکر چوبی خود را به‌راحتی داخل کیف خود قرار دهید و حمل کنید.

باتری

اسپیکر TS 2327 تسکو مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1500 میلی‌آمپر ساعتی است. در مقابل گوشی های هوشمندی که ظرفیت ۴۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی دارند، باتری این اسپیکر ظرفیت مناسبی دارد و می‌توانید با استفاده از آن، ساعت‌ها به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهید.

اسپیکر TS 2327 تسکو

با یک بار شارژ باتری این دستگاه می‌توانید به مدت ۳ ساعت بدون وقفه از‌ آن استفاده کنید. همچنین این دستگاه به مدت ۲۲ ساعت در حالت استندبای قرار می‌گیرد. یعنی اگر دستگاه را به طور کامل شارژ کنید؛ اما از آن استفاده نکنید، تا ۲۲ ساعت شارژ دستگاه همچنان ۱۰۰ درصد باقی می‌ماند.

درگاه‌ها

این اسپیکر مجهز به درگاه‌های مختلفی است تا کاربرد آن در موارد مختلف برای کاربران بیشتر شود و بتوانند با دستگاه‌های مختلفی به این اسپیکر متصل شوند. شما می‌توانید با اتصال USB یا قرار دادن کارت حافظه داخل آن، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین یک جک 3.5 میلی متری برای این اسپیکر در نظر گرفته شده است تا حتی بتوانید هدفون خود را به آن متصل کنید.

همچنین به راحتی می‌توانید گوشی هوشمند خود را از طریق بلوتوث به این دستگاه متصل کنید. نکته جالب و خوب این اسپیکر، پشتیبانی ۱۰ متری است؛ یعنی حتی اگر گوشی و اسپیکر شما ۱۰ متر با یکدیگر فاصله داشته باشند، باز هم صدای موسیقی را با کیفیت خوب و بدون قطعی می‌شنوید.

صدا

دامنه صدای اسپیکر TS 2327 تسکو در بازه 20 تا 150 کیلوهرتز است و صدای موسیقی را با کیفیت و وضوح 80 دسیبل پخش می‌کند.

ارسال نظر