ابزار اسکرین شات در نسخه اندروید کروم به منوی اشتراک‌گذاری اضافه شد

رسانه کلیک - شرکت گوگل ابزار اسکرین شات در نسخه اندروید کروم را اضافه کرده است. این ابزار در منوی اشتراک‌گذاری قرار گرفته است که امکانات خوبی دارد.شرکت گوگل سال گذشته منوی شخصی‌سازی شده اشتراک‌گذاری را برای مرورگر موبایل خود معرفی کرد. حال، ابزار اسکرین شات در نسخه اندروید کروم آمده است که امکانات جذابی دارد. زمانی که کاربر قصد اشتراک مطلبی را در کروم داشته باشد، باید روی نوار آدرس مرورگر کلیک کند. در این بخش منوی اشتراک‌گذاری نمایان می‌شود. در این منو ابزار جدید اسکرین شات، در سمت چپ منو قابل استفاده خواهد بود.

ابزار اسکرین شات در نسخه اندروید کروم به منوی اشتراک‌گذاری اضافه شد

شرکت گوگل سال گذشته منوی شخصی‌سازی شده اشتراک‌گذاری را برای مرورگر موبایل خود معرفی کرد. حال، ابزار اسکرین شات در نسخه اندروید کروم آمده است که امکانات جذابی دارد. زمانی که کاربر قصد اشتراک مطلبی را در کروم داشته باشد، باید روی نوار آدرس مرورگر کلیک کند. در این بخش منوی اشتراک‌گذاری نمایان می‌شود. در این منو ابزار جدید اسکرین شات، در سمت چپ منو قابل استفاده خواهد بود.

گوگل در نسخه ۸۵ کروم سیستم عامل اندروید، ترتیب‌بندی نام صفحه، URL و دیگر ابزارها را از نو مرتب‌سازی کرد. اکنون در نسخه جدید، زمانی که منوی اشتراک گذاری باز شود، گزینه‌های Screenshot و Copy Link و Send to Your Devices و QR Code و Print قابل مشاهده هستند. ابزار اسکرین شات در کروم دارای امکانات جدیدی است که می‌تواند به کاربر کمک بسزایی کند.

اسکرین شات در نسخه اندروید کروم در ابزار اسکرین شات، کاربر می‌تواند بخشی از تصویر ثبت شده را کراپ کند. با استفاده از گزینه Text، نوشته‌ای را به عکس گرفته شده اضافه کند. و در آخر با گزینه Draw، دست‌نوشته‌ای را در تصویر بنویسد یا روی متنی هایلایت بکشد. لازم به ذکر است، گزینه Draw دارای ۱۸ نوع رنگ مختلف است که کاربر می‌تواند از آنها استفاده کند.

پس از ثبت اسکرین‌ شات، کاربر می‌تواند تصویر مورد نظر را در گوشی خود ذخیره کند یا برای دوستان خود به اشتراک بگذارد. همچنین، کاربر می‌تواند حتی اسکرین شات گرفته شده را از طریق کروم حذف کند. ابزار اسکرین شات در نسخه اندروید کروم در نسخه شماره ۹۱ این مرورگر در دسترس قرار گرفته است.

زمانی که کاربر برای اولین بار از این ابزار استفاده کند، تگ New بالای این ابزار قرار گرفته است. به گفته گوگل، قرار بود این ابزار به نسخه‌های ۱۱ و ۱۲ سیستم‌عامل اندروید اضافه شود. اما این ابزار در نسخه‌های پیشین اندروید نیز در دسترس قرار گرفته است.

ارسال نظر