اضافه کاری تامین‌کنندگان اپل برای پاسخگویی به تقاضای آیفون 12

رسانه کلیک - تقاضای آیفون 12 به قدری زیاد است که تامین‌کنندگان شرکت اپل مجبور شده‌اند برای پاسخگویی به این نیاز، ساعت‌های کاری خود را افزایش دهند.

اضافه کاری تامین‌کنندگان اپل برای پاسخگویی به تقاضای آیفون 12

گوشی های سری آیفون 12 که با تاخیر وارد بازار شدند، با حجم زیادی تقاضا روبه‌رو شدند که بسیار بیشتر از تصور شرکت اپل بود. اکنون تامین‌کنندگان این شرکت بزرگ مستقر در کوپرتینو در تلاش هسند تا با افزایش تولید و شروع شیفت های اضافه کاری، به تقاضای روزافزون این گوشی‌ها پاسخ دهند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، عرضه کنندگان آیفون در تلاش هستند تا مسئله محدود بودن موجودی آخرین سری گوشی های پرچمدار اپل در تعدادی از بازارها را برطرف کنند. طبق گزارش DigiTimes، پیش فروش گوشی های این سری در برخی از مناطق آن قدر زیاد هستند که تنها برای 3 تا 4 هفته آینده گوشی آماده وجود دارد. اکثر این پیش فروش‌ها از سمت اپراتورهای تلفن همراه و teelcom بوده است.

شرکت هایی مانند فاکس‌کان و پگاترون که وظیفه مونتاژ گوشی‌ها را برعهده دارند و تامین کنندگان ماژول دوربین Genius Electronic Optical (GEO) بیشتر از سایر شرکت‌ها شیفت های کاری خود را افزایش داده‌اند و حتی کارکنان بیشتری را استخدام کرده اند. همچنین یکی از منابع آگاه در صنعت گفته است که این بحران حتی برای شرکت‌های تولیدکننده قطعات این گوشی‌ها نیز به وجود آمده است و شرکت اپل از آن‌ها درخواست کرده تا تولیدات خود را افزایش دهند.

شرکت GEO تایم کاری کارمندان در ماه های نوامبر و دسامبر را نیز افزایش داده است؛ زیرا معمولا در پایان سال، تقاضا به دلیل تعطیلات کریسمس افزایش پیدا می‌کند. البته یکی از دلایل به وجود آمدن این فشارکاری می‌تواند رقابت بین شرکت اپل، سامسونگ و شرکت‌های جینی مثل هوآوی باشد. این شرکت ها با یکدیگر در رقابت هستند و قصد دارند سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهند.

ارسال نظر