افزایش قیمت اتریوم همزمان با نزدیک شدن بیت کوین به 40،000 دلار

رسانه کلیک - بازار رمز ارزها پس از ریزش اخیر که دو هفته به طول انجامید، رو به بهبود است. هم‌زمان با نزدیک شدن بیت کوین به کانال 40،000 دلار، اتریوم نیز شاهد افزایش قیمت 900 دلاری بوده‌ است.

افزایش قیمت اتریوم همزمان با نزدیک شدن بیت کوین به 40،000 دلار

روز یکشنبه برای آلت کوین‌ها روز خوبی نبود و قیمت اکثر آن‌ها با ریزش مواجه شد؛ اما دیروز ارزش بیشتر ارزهای دیجیتال کوچک رشد داشت و قیمت بعضی از آن‌ها حتی کاملا بهبود یافت و افت آنها جبران شد.

در همان هفته، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از نظر سهم بازار به قیمت حدود 30،000 مبادله می‌شد. بااین‌حال، این هفته به نظر متفاوت می‌رسد. اوایل روز دوشنبه، روند رشد قیمت ارزهای دیجیتال آغاز شد. قیمت بیت کوین در آن روز به 36,000 دلار رسید. بااین‌وجود، بیت کوین هنوز پس از سقوط اخیرش بهبود نیافته است.

کل بازار رمزارزها پس از سقوط بازار اخیر که به مدت دو هفته به طول انجامید، رو به بهبود است. آلت کوین‌ها نیز جهش قابل‌توجهی را نشان می‌دهند. برخی از آن‌ها مانند، اتریوم، ریپل و بسیاری از دارایی‌های دیجیتال دیگر، روز دوشنبه افزایش قیمت بیش از 10 درصد را شاهد بودند.

جهش اخیر بازار تنها دقایقی پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در توییتر خود اعلام کرد که با جمعی از استخراج‌گران بیت کوین آمریکا شمالی ملاقات داشته است، اتفاق افتاد. ( بازگشت قیمت بیت کوین به حدود 40،000 دلار پس از توییت ایلان ماسک در مورد آینده نوید بخش استخراج آن )

آلت کوین‌ها نیز تحت تاثیر سقوط اخیر بازار قرار گرفتند. بااین‌حال، در روزهای اخیر این روند برای آلت کوین‌ها متفاوت بوده است. بسیاری از آن‌ها جهش قابل‌توجهی را ثبت کرده‌اند و برخی از آن‌ها نیز به‌صورت کامل بهبود یافتند و به قیمت گذشته بازگشتند.

اتریوم که دومین ارز دیجیتال بزرگ محسوب می‌شود، نیز بازگشت قابل قبولی را مشاهده کرده است. قیمت این رمز ارز نسبت به پایین‌ترین حد آن در هفته گذشته 900 دلار افزایش قیمت و رشد 15 درصدی داشته است.

ارسال نظر