افزایش 9 برابری پهنای باند اینترنت یزد در دولت تدبیر و امید

رسانه کلیک - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از 9 برابر شدن پهنای باند اینترنت استان نسبت به ابتدای فعالیت دولت یازدهم خبر داد و گفت: پهنای باند در این مدت از 6.3 به 60 گیگابیت بر ثانیه رسید.

افزایش 9 برابری پهنای باند اینترنت یزد در دولت تدبیر و امید

به گزارش کلیک به نقل از ایرنا؛ اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران خبرگزاری های استان عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید شاهد یک شتاب جدی در توسعه زیر ساخت های ارتباطات بودیم.

وی اظهار داشت:در حال حاضر سرعت اینترنت سیار در استان بالای چهار و شهرستان ها هم به‌ سرعت اینترنت 4G مجهز شده‌ اند و این میزان سرمایه گزاری و رشد، قابل‌ توجه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از رشد هفت برابری مشترکین اینترنت پرسرعت اعم از ثابت و سیار در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: از لحاظ زیرساخت های ارتباطی در مجموع وضعیت استان خوب و هنوز ظرفیت توسعه در استان داریم.

فداکار با بیان اینکه تنها حوزه‌ ای که اقتصاد و اشتغال با یکدیگر در حال رشد هستند بخش فناوری اطلاعات است گفت: این اداره کل علاوه بر توسعه زیر ساخت های ارتباطی توسعه کسب و کارهای جدید ، اشتغال و اقتصاد را به صورت جدی دنبال می کند.

وی با اشاره به فعالیت 77 شرکت دانش بنیان تصریح کرد: 38 شرکت از این تعداد در حوزه آی سی تی فعالیت می کنند.

ارسال نظر