زمان رونمایی سری آیفون ۱۳ به همراه مشخصات حافظه آن لو رفت

تا به امروز شایعات منتشر شده درباره سری آیفون ۱۳ اخبار خوب و بد بسیاری را در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده است. اما جدیدترین اطلاعات منتشر درباره این محصولات طرفداران غول کوپرتینو را شوکه کرده است. 

زمان رونمایی سری آیفون ۱۳ به همراه مشخصات حافظه آن لو رفت

طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط رسانه مک‌رومرز شرکت اپل قصد دارد از سری جدید آیفون‌های خود در ماه سپتامبر رونمایی کند. همچنین اطلاعات شوکه کننده‌ای نیز درباره میزان حافظه ذخیره‌سازی خانواده آیفون ۱۳ منتشر شده است که ما قصد داریم به آنها بپردازیم.

با توجه به اخبار منتشر شده توسط مک‌رومرز، سری جدید آیفون‌های اپل بین روزهای سیزدهم تا هفدهم ماه آینده میلادی (سپتامبر) معرفی خواهند شد.

هرساله اپل از محصولات جدید خود در روز سه‌شنبه پرده‌برداری کرده و روز جمعه پیش فروش آنها را آغاز می‌کند. بنابراین در صورت صحت زمان اعلام شده معرفی خانواده آیفون ۱۳، این محصولات در روز سه‌شنبه چهاردهم سپتامبر بطور رسمی رونمایی خواهند شد.

یکی دیگر از اخبار شوکه کننده منتشر شده درباره محصولات پیشرو کمپانی اپل استفاده از حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی در سری آیفون ۱۳ است.

با توجه به گزارش منتشر شده توسط رسانه بلومبرگ درباره استفاده مدل‌های پرو آیفون‌های پیشرو از قابلیت "ProRes" به نظر می‌رسد خبر ۲ برابر شدن حافظه آیفون‌های جدید منطقی باشد. گفته می‌شود ویژگی "ProRes" فضای بسیار بیشتری را نسبت به ویدیوهای 4K حال حاضر اشغال می‌کند. بنابراین استفاده از رام ۱ ترابایت می‌تواند به یک نیاز اساسی برای علاقه‌مندان به حوزه فیلمبرداری با گوشی هوشمند تبدیل شود.

۲ برابر شدن حافظه پایه‌ای سری جدید آیفون‌ها می‌تواند در کنار دیگر ویژگی‌های اعلام شده در روزهای گذشته همچون بکارگیری دوربین‌های غول‌پیکر، باتری بزرگ‌تر، پشتیبانی از فناری شارژ سریع، کوچک‌تر شدن ناچ پنل جلویی و نسل جدید Wifi 6E همراه فناوری پروموشن به جهت استفاده از نرخ ۱۲۰ هرتز در مدل‌های پرو سری جدید محصولات اپل را به یک رقیب سرسخت برای دیگر پرچمداران سال ۲۰۲۱ تبدیل کند.

درباره قیمت سری آیفون ۱۳ گفته می‌شود قرار است اپل قصد دارد خانواده جدید گوشی‌های هوشمند خود را با قیمتی مشابه پرچم‌داران سال گذشته روانه بازار کند.

حال باید دید اپل چطور مردم را به خرید دستگاه‌های جدید خود ترغیب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ویدیو آیفون ۱۳ پرو به بازگشت تاچ آیدی اشاره دارد!

ارسال نظر