زمان رونمایی از لپ تاپ ریلمی بوک بالاخره مشخص شد

طی ماه‌های اخیر شایعات پیرامون معرفی اولین لپ‌تاپ ریلمی منتشر شده بود. حال با انتشار پوستر رسمی از این محصول به نظر می‌رسد علاقه‌مندان بزودی شاهد حضور آن در بازار خواهند بود. 

زمان رونمایی از لپ تاپ ریلمی بوک بالاخره مشخص شد

طبق پوستر منتشر شده توسط حساب کاربری «دیجیتال‌چت‌استیشن» در شبکه اجتماعی ویبو به نظر می‌رسد لپ‌تاپ مورد انتظار ریلمی ۱۸ آگوست بطور رسمی رونمایی خواهد شد.

با توجه به پوستر، ظاهرا ریلمی بوک در مراسمی با عنوان جشنواره Realme 828 Fan معرفی می‌شود. هم‌چنین احتمال می‌رود تبلت جدید این کمپانی نیز با نام ریلمی پد در این مراسم حضور پیدا کند. البته هنوز این خبر بطور رسمی تایید نشده است.

از لحاظ ظاهری بدنه ریلمی بوک فلزی بوده و حاشیه دور صفحه نمایش آن بسیار باریک است. با نگاه به کیبورد این محصول به نظر می‌رسد آنها دارای نور پس‌زمینه بوده و بالای تاچ‌پد بسیار بزرگ دستگاه قرار گرفته‌اند.

گفته می‌شود محصول پیشرو از حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور دستگاه نیز بهره‌مند است.

البته هنوز مشخص نیست طی روزهای آینده چند مدل از ریلمی بوک معرفی شود اما تصاویر منتشر شده نشان دهنده یک مدل لپ‌تاپ از این شرکت هستند.

همزمان با انتشار اخبار توسط دیجیتال‌چت‌استیشن، مدیرعامل کمپانی ریلمی در اروپا و هند نیز از حضور یک لپ‌تاپ با نام ریلمی بوک اسلیم در آینده نزدیک خبر داد که وزن آن فقط ۱.۳ کیلوگرم خواهد بود.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری ریلمی بوک می‌توان به استفاده از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل Core i5-1135G7، صفحه نمایش ۱۴ اینچ با کیفیت 2K، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR4، حافظه رام ۵۱۲ گیگابایت، کارت گرافیک اینتل Xe و پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۵ وات اشاره کرد.

دیگر ویژگی‌های بکار رفته در لپ‌تاپ ریلمی اسپیکرهای هارمن کاردن، میکروفون‌ سه‌گانه، ۲ درگاه USB-C 3.1، یک درگاه USB 3.2 نسل اول و جک ۳.۵ میلی متری هدفون هستند.

گفته می‌شود این مدل با قیمت ۷۳۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر