مشخصات کلیدی و قیمت گوشی‌های سری مجیک 3 آنر لو رفت!

گوشی‌های سری مجیک 3 متعلق به کمپانی چینی آنر (Honor) نخستین گوشی‌های هوشمندی هستند که همراه با تراشه اسنپدراگون 888 به بازار عرضه می‌شوند.

مشخصات کلیدی و قیمت گوشی‌های سری مجیک 3 آنر لو رفت!

گوشی‌های سری مجیک 3 آنر

ظاهرا کمپانی چینی آنر قرار است یک رویداد جهانی را در تاریخ 12 اوت برگزار کند. آنر در این رویداد، از گوشی‌های پرچم‌دار سری مجیک 3 رسما رونمایی خواهد کرد. سری جدید شامل دو گوشی به نام‌های مجیک 3 و مجیک 3 پرو می‌شود. اطلاعات جدیدی درباره این محصولات به تازگی لو رفته که قیمت این دو مدل را مشخص می‌کند.

سری مجیک 3 آنر، نخستین گوشی‌های پرچم‌داری هستند که با تراشه اسنپدراگون 888 به بازار عرضه می‌شوند. طبق گزارش یک بلاگر معروف به نام My Drivers، مجیک 3 با قیمتی در حدود 4000 یوان (تقریبا 617 دلار) به فروش می‌رسد. نسخه پروی این محصول که از پیکربندی قوی‌تری برخوردار است، با قیمت 5000 یوان (حدود 771 دلار) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

مشخصات (احتمالی) گوشی‌های مجیک 3

نسخه معمولی گوشی‌های مجیک جدید به یک نمایشگر آبشاری با طراحی پانچ هول دوگانه مجهز است. این نمایشگر 6.76 اینچی احتمالا رزولوشن 2772 در 1344 پیکسلی را با خود به همراه دارد.

طبق گزارش‌های متعدد، مجیک 3 به رم 12 گیگابایتی و سیستم دوربین چهارگانه مجهز است. این هندست همچنین از شارژینگ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

از طرف دیگر، نسخه پرو از فناوری دوربین درون نمایشگری برخوردار بوده و به نمایشگر 1228 پیکسلی با رزولوشن بالا مجهز است. همانند نسخه معمولی، مجیک 3 پرو نیز با تراشه اسنپدراگون 888 روانه بازار می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه از شارژینگ بی‌سیم 100 واتی پشتیبانی کند.

شایعات مبنی بر این است که نسخه پرو سری مجیک 3 به یک دوربین اصلی با سنسور پرقدرت مجهز است. یک لنز تله‌فتوی پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی 100 نیز جزء ماژول دوربین محسوب می شود. علاوه بر قابلیت عکس‌برداری فوق‌العاده از راه دور، این گوشی تجربه عکس‌برداری با نور کم و کیفیت بالا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ارسال نظر