افشای مشخصات ظاهری پیکسل 5a در تصاویر جدید

مشخصات ظاهری پیکسل 5a به سبب عرضه زودهنگام این محصولات به فروشگاه‌های کوچک در فضای آنلاین لو رفته است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

افشای مشخصات ظاهری پیکسل 5a در تصاویر جدید

مشخصات ظاهری پیکسل 5a

طبق شایعات متعدد، گوگل در ماه جاری (اوت 2021) از گوشی میان رده خود به نام پیکسل 5a رونمایی می‌کند. برخی رسانه‌های خبری تاریخ دقیق رونمایی را 26 اوت و برخی دیگر 17 اوت می‌دانند.

به هر حال، تصاویری از گوشی جدید Pixel 5a در فضای آنلاین منتشر شده که به برخی مشخصات ظاهری این دستگاه اشاره می‌کند.

طراحی این گوشی هوشمند شبیه به پیکسل 4a 5G بوده که در سال گذشته عرضه شده است. با این تفاوت که پنل پشتی به جای پلاستیک سخت، جنسی همانند لاستیک دارد. این دستگاه همچنین از باتری 4680 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

لبه بالایی دستگاه شامل جک صوتی 3.5 میلی‌متری می‌شود.کناره سمت راست جایگاه دکمه خاموش و روشن و همچنین دکمه تنظیم صدا است. اسکنر اثر انگشت، سیستم دوربین دوگانه و فلش LED (در یک چیدمان مربعی) در پنل پشتی قرار گرفته‌اند.

تصاویر واقعی از گوشی پیکسل 5a

مشخصات (احتمالی) گوشی گلکسی 5a

طبق شایعات و گزارش‌های متعدد، گوشی گلکسی 5a 5G دارای پنل اولد 6.4 اینچی با رزولوشن FHD+ است. ظاهرا این هندست از پلتفرم موبایل اسنپدراگون 750G و همین‌طور رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده می‌کند.

سیستم دوربین دوگانه شامل لنز اصلی 12.2 مگابایتی با پشتیبانی از OIS و لنز اولترا واید 16 مگاپیکسلی می‌شود. پیکسل 5a در برابر آب و گرد و غبار مقاومت می‌کند (IP67).

محصول جدید پیکسل با برچسب قیمت 450 دلار و گویا فقط در رنگ مشکی به بازار عرضه خواهد شد. البته منظور از بازار نیز ظاهرا تنها فروشگاه‌های ایالات متحده و ژاپن است!

ارسال نظر