مشخصات گلکسی Z Fold 3 در تصاویر واقعی فاش شد | پشتیبانی از قلم S Pen

با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مراسم آنپکد سامسونگ، افشاگری‌ها و تصاویر جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده که مشخصات گلکسی Z Fold 3 را لو داده‌اند.

مشخصات گلکسی Z Fold 3 در تصاویر واقعی فاش شد | پشتیبانی از قلم S Pen

مشخصات گوشی گلکسی Z Fold 3

افشاگری جدید درباره گوشی آینده سامسونگ به جزئیات بیشتری درباره این دستگاه، از جمله مشخصات کامل و تصاویر محفظه S Pen اشاره می‌کند. گوشی‌های انعطاف‌پذیر محبوب در بازار فعلی به دو کمپانی بزرگ هواوی و سامسونگ تعلق دارند.

گوشی‌های سری میت ایکس، دستگاه‌های انعطاف‌پذیر و هوشمند شرکت چینی هستند. اما این غول کره‌ای بود که دستگاه‌های تاشوی خود را برای نخستین بار به طور انبوه تولید و روانه بازار کرد.

سامسونگ به لطف گوشی‌های انعطاف‌پذیر کامل و تمام‌عیار خود، به کمپانی پیشرو در این عرصه تبدیل شده است. این شرکت همچنین قرار است در تاریخ 11 اوت و طی مراسم آنپکد گلکسی، از محصولات جدیدی رونمایی کند.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گوشی‌های هوشمند و انعطاف‌پذیر گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 در مراسم آنپکد سامسونگ به نمایش گذاشته می‌شوند. با رونمایی رسمی از این محصولات، اطلاعات بیشتری در خصوص آن‌ها به دست می‌آید.

افشای صفحه مشخصات گوشی گلکسی زد فولد 3 محصول آینده سامسونگ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به نمایشگر اصلی 7.6 اینچی و همین‌طور فناوری UPC (دوربین زیر نمایشگر) مجهز است.

گفته می‌شود فولد 3 از یک پنل کاور 6.2 اینچی استفاده می‌کند. نرخ نوسازی در هر دو نمایشگر برابر با 120 هرتز است.

همچنین بخوانید: افشای مشخصات گلکسی زد فلیپ 3

گوشی گلکسی Z Fold 3 به تراشه اسنپدراگون 888 رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/ 512 گیگابایتی مجهز است. دوربین سه‌گانه واقع در پنل پشتی شامل لنز اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فتوی 12 مگاپیکسلی می‌شود.

به علاوه، یک دوربین نمایشگر خارجی 10 مگاپیکسلی و همین‌طور دوربین زیرنمایشگر 4 مگاپیکسلی بخشی از سیستم تصویربرداری فولد 3 محسوب می‌شوند. این دستگاه به باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است (IPx8).

از دیگر مشخصات گوشی گلکسی Z Fold 3 می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، پخش 8K و ضبط ویدیوی 4K اشاره کرد.

گوشی انعطاف‌پذیر آینده سامسونگ در تاریخ 26 اوت روانه بازار اروپا می‌شود و سفارش‌های اولیه این محصول، مجاز به دریافت کاور S Pen و یک شارژر 25 واتی هستند. کیس مخصوصی برای این دستگاه طراحی شده که قلم S Pen در آن جای می‌گیرد. البته کیس های دیگری نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد که فاقد شیار خاصی برای نگهداری از این قلم هستند.

ارسال نظر