مشخصات کلیدی و زمان رونمایی گوشی آنر ایکس 20 فاش شد

کمپانی چینی آنر قصد دارد ۱۲ آگوست طی مراسمی، جدیدترین محصولات خود را همچون گوشی مجیک ۳، تبلت آنر وی ۷ پرو معرفی کند. حال به نظر می‌رسد این شرکت در کنار این گجت‌ها، از تلفن هوشمند دیگری با نام آنر ایکس ۲۰ نیز رونمایی کند. 

مشخصات کلیدی و زمان رونمایی گوشی آنر ایکس 20 فاش شد

به تازگی پوستر جدیدی از گوشی آنر ایکس ۲۰ در فضای مجازی منتشر شده است. گفته می‌شود این محصول قرار است همراه پرچمدار جدید شرکت آنر پا به میدان رقابت با میان‌رده‌های بازار بگذارد.

با توجه به پوستر منتشر شده، به نظر می‌رسد آنر ایکس ۲۰ از طراحی دوربین دوگانه بهره می‌برد. بعلاوه پنل پشتی این گوشی دارای یک مجموعه دوربین دایره‌ای شکل بوده و از لنز اصلی بکار رفته در آن از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین این دستگاه از حسگر اثر انگشت در کناره سمت راست خود بهره می‌برد.

طبق تصویر منتشر شده مشخص شده است میان‌رده پیشرو آنر در ۲ رنگ آبی و نقره‌ای مایل به صورتی به بازار عرضه خواهد شد. از جمله مشخصات کلیدی افشا شده از این دستگاه می‌توان به استفاده از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، قابلیت شارژ دستگاه با سرعت ۶۶ وات و بکارگیری پردازنده ۶ نانومتری اشاره کرد.

شایعات اخیر حاکی از آن بودند میان‌رده آینده آنر از پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰ بهره‌مند خواهد شد. بنابراین قیمت این محصول نسبت به آنر ایکس ۲۰ اس‌ای حدود ۳۰ دلار گران‌تر خواهد بود.

لازم به ذکر است گوشی ایکس ۲۰ اس‌ای در ماه ژوئن همراه یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی فول اچ‌دی پلاس، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی حفره‌ای و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قیمت ۲۷۸ دلار معرفی شد.

حال باید دید ۱۲ آگوست این شرکت چینی چطور کاربران را نسبت به خرید محصولات جدید خود متقاعد خواهد کرد.

به نظر شما گوشی‌های تولید شده توسط آنر ارزش خرید در ایران را دارند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر