مشخصات گوشی زد تی ای آکسون ۳۰ به طور کامل افشا شد

شرکت زد تی ای قصد دارد به زودی از جدیدترین پرچمدار خود همراه فناوری دوربین زیر صفحه نمایش و پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ رونمایی کند. 

مشخصات گوشی زد تی ای آکسون ۳۰ به طور کامل افشا شد

کمپانی زد تی ای امروز زمان رونمایی از آکسون ۳۰ را ۲۷ جولای اعلام کرد. این محصول در حقیقت نسل دوم گوشی‌های همراه فناوری دوربین زیر صفحه نمایش است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت تجهیزات مخابراتی چین، محصول پیشرو این شرکت با شماره مدل A2232 به تازگی توانسته است مجوزهای لازم را به جهت خدمات‌رسانی در کشور چین دریافت کند.

با توجه به پوستر رسمی منتشر شده از محصول جدید زد تی ای، به نظر می‌رسد این گوشی در ۳ رنگ عادی مشکی، سفید، آبی و یک مدل خاص چرم مشکی به بازار عرضه خواهد شد. دلیل عدم حضور ناچ یا دوربین حفره‌ای نیز استفاده از فناوری UDC بوده که به واسطه آن دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

پنل پشتی آکسون ۳۰ شباهت زیادی به P50 هواوی داشته و از دو حلقه بزرگ به عنوان جایگاه دوربین بهره می‌برد. طبق اطلاعات منتشر شده حلقه بالایی از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و حلقه پایینی از ۳ سنسور ۸+۵+۲ مگاپیکسلی دیگر بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات منتشر شده درباره این محصول می‌توان به ابعاد ۷.۸×۷۷.۸×۱۷۰.۲ میلی متری با وزن ۱۹۰ گرم، صفحه نمایش اولد ۶.۹۲ اینچ با رزولوشن ۲۴۶۰ × ۱۰۸۰ پیکسل، دوربین سلفی ادغام شده با صفحه نمایش ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت زیر پنل جلویی دستگاه اشاره کرد.

از لحاظ سخت‌افزار داخلی محصول پیشرو از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ ۵۵ وات، حافظه‌های رم ۶/۸/۱۲ گیگابایت و حافظه‌های رام ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود آکسون ۳۰ از رابط کاربری مخصوص زد تی ای یعنی MiFavor UI مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره خواهد برد.

لطفا نظرات تجربیات خود را پیرامون محصولات شرکت زد تی ای با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر