ویژگی های دوربین پیکسل ۶ پرو لو رفت

تاکنون اخبار زیادی درباره گوشی‌های جدید شرکت گوگل منتشر شده است. حال در جدیدترین گزارشات منتشر شده، ویژگی‌های دوربین پیکسل ۶ پرو در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. 

ویژگی های دوربین پیکسل ۶ پرو لو رفت

شرکت گوگل قصد دارد بزودی از جدیدترین گوشی‌های خود با نام‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو پرده برداری کند. تا به امروز اخبار و شایعات زیادی پیرامون این محصولات همچون تصاویر رسمی آنها منتشر شده است. حال اطلاعات جدید ویژگی‌های دوربین پیکسل ۶ پرو را برملا کرده است.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط اعضای وب‌سایت XDA به نظر می‌رسد آنها توانسته‌اند به کدهای اپلیکیشن دوربین استفاده شده در پیکسل ۶ پرو دست پیدا کنند و همین امر باعث شده تا اطلاعاتی درباره ویژگی‌های دوربین پرچمدار گوگل بدست آورند.

به گفته تیم XDA گوگل تابحال تغییرات گسترده‌ای در بخش دوربین گوشی‌های پیکسل خود اعمال نکرده است اما پیکسل ۶ بازی را بطور کل تغییر خواهد داد.

به ادعای این تیم دوربین سلفی پیکسل ۶ پرو رزولوشن بالاتری نسبت به پیکسل ۶ دارد.

طبق تکه کدهای لو رفته از برنامه دوربین سری پیکسل ۶ گفته می‌شود نسخه پرو در بخش دوربین سلفی از زاویه دید اولترا واید بهره می‌برد که متاسفانه مدل پایه‌ای پرچمداران امسال گوگل از آن بی‌بهره است. به عبارت دیگر دوربین سلفی پیکسل ۶ پرو از دو سطح بزرگنمایی ۰.۷ و ۱.۰ برابری بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های افشاشده می‌توان به قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در لنز اصلی اشاره کرد. این درحالی است که لنزهای تله فوتو و اولترا واید می‌توانند کیفیت 4K را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه از محیط اطراف کاربر فیلمبرداری کنند.

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم پیکسل ۶ پرو می‌تواند برای عکاسی حداکثر زوم ۲۰ برابری را در اختیار کاربران قرار دهد. البته این عدد شاید برای برخی ناامیدکننده باشد. اما همانطور که می‌دانید گوگل از آن دسته کمپانی‌هایی است که قصد دارد بجای ارائه اعداد نجومی تبلیغاتی همانند زوم ۱۲۰ برابری، خدمات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ارسال نظر