اقدام عجیب گوگل در تصاویر زنده پیکسل 5 و 4a 5G لو رفت

رسانه کلیک - همان‌طور که گوگل اعلام کرده است گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 5 و 4a 5G تا پایان مهرماه وارد بازار می‌شوند. اکنون رندر و برخی مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها لو رفته است.

اقدام عجیب گوگل در تصاویر زنده پیکسل 5 و 4a 5G لو رفت

چند ساعت پیش تصاویر زنده مربوط به گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 5 و 4a 5G در ردیت منتشر شده است. اما این وب‌سایت پس از انتشار عکس‌ها از دسترس خارج شد. ظاهر گوشی پیکسل ۵ نشان می‌دهد که پیکربندی این گوشی، اثر انگشت فیزیکی و دوربین‌ آن طبق شایعات منتشرشده است.

ردیت علاوه بر این تصاویر فهرستی از مشخصات این گوشی‌ها نیز منتشر کرد که طبق آن هر ۲ گوشی از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کنند. میزان رم پیکسل ۵ معادل ۸ و پیکسل 4a 5G برابر ۶ گیگابایت خواهد بود. به نظر می‌رسد با وجود دوربین‌هایی با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و الترا واید ۱۶ مگاپیکسلی و همچنین سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی‌ها به یکدیگر شبیه باشند.

پیکسل 5 و 4a 5G

پیکسل ۴ به دلیل حسگر التراواید سنسور تله‌فوتو را حذف کرده است. این اقدام عجیب به نظر می‌رسد زیرا شرکت‌های دیگر معمولا هر ۲ حسگر را کنار یکدیگر قرار می‌دهند. صفحه نمایشگر مدل ۵ برابر ۹۰ هرتز خواهد بود اما نرخ تازه‌سازی برای مدل‌های دیگر آن بیشتر از ۶۰ هرتز نخواهدشد. گفته می‌شود هر ۲ مدل گوشی‌های گوگل پنل پشتی پلاستیکی خواهند داشت. حدود چند سال است که موبایل‌های پرچمدار چندین نسل است که از پنل شیشه‌ای استفاده می‌کنند.

گوشی‌های جدید گوگل باتری‌های متفاوتی دارند. چیزی که عجیب به نظر می‌رسد این است که معمولا گوشی‌های بزرگ، باتری‌های بزرگتری نیز دارد اما پیکسل ۵ باتری کوچکتر با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت دارد. اما پیکسل 4a 5G از باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است.

ارسال نظر