نسخه ۸ تلگرام از راه رسید | قابلیت پخش زنده ویدیویی 

به تازگی نسخه هشتم تلگرام در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این مطلب ما قصد داریم جدیدترین امکانات اضافه شده به این پیام‌رسان محبوب را با شما به اشتراک بگذاریم. 

نسخه ۸ تلگرام از راه رسید | قابلیت پخش زنده ویدیویی 

شرکت تلگرام به مناسبت تولد هشت سالگی پیام‌رسان خود از نسخه ۸ این برنامه رونمایی کرده است. اما به دلیل مناسبتی بودن این آپدیت، نسخه منتشر شده با تغییرات بسیار جذابی همراه شده است.

با استفاده از ویژگی‌های جدید شما می‌توانید مناسب‌ترین استیکرها را هنگام ابراز احساسات برای مخاطبین خود ارسال کرده، سرعت گشت‌وگذار در کانال‌های خود را افزایش داده و ویدیوهای خود را بصورت زنده برای هزاران کاربر پخش کنید.

بهبود بخش ارسال استیکر

از آنجایی که ارسال استیکر یا ایموجی یکی پراستفاده‌ترین ابزار شبکه‌های اجتماعی است تلگرام نیز قصد دارد با اضافه کردن امکانات و بهبود رابط کاربری آن استفاده از استیکرها را برای کاربران آسان‌تر کند.

با دریافت نسخه ۸ تلگرام شما می‌توانید مدیریت بهتری روی استیکرهای پراستفاده خود داشته باشید. همچنین با کشیدن قسمت استیکرهای پیشنهادی به سمت بالا، این قسمت بصورت تمام صفحه درمی‌آید تا بتوانید با سرعت بیشتر اقدام به پیدا کردن استیکر مورد نظر خود کنید.

بعلاوه اگر شما استفاده از ایموجی‌ها را ترجیح می‌دهید تلگرام ۲۱ ایموجی دیگر را در این نسخه به حالت انیمیشنی درآورده است تا کاربران بتوانند با خیال راحت اقدام به ارسال ایموجی‌های متحرک کنند.

بهبود گشت‌وگذار بین کانال‌ها

نسخه جدید تلگرام مشاهده مطالب کانال‌ها و بخش کامنت را بهبود داده و شما می‌توانید به راحتی از طریق آن به سرعت مطالب خوانده نشده را پیدا کنید. هم‌چنین مدیریت قسمت کامنت‌ها نیز با بهبودهای جزئی همراه شده است.

امکانات بیشتر هنگام فوروارد پیام‌ها

بالاخره شما می‌توانید همانند تلگرام‌های غیررسمی دیگر پیام‌های مورد نظر خود را با امکانات بیشتری همچون حذف نوشته زیر تصویر (Caption) یا حذف نقل قول برای دیگران ارسال کنید. هم‌چنین شما می‌توانید یک پیش‌نمایش قبل از فوروارد یک پیام داشته باشید تا از بروز هرگونه اشتباه جلوگیری شود.

پخش زنده ویدیویی

این قابلیت به کاربران امکان اشتراک گذاری لحظه‌ای ویدیوها را می‌دهد تا از طریق آن برگزارکنندگان یک کنفرانس یا کلاس درسی بتوانند به راحتی از تلگرام به عنوان یک فضای مناسب به جهت انجام کارهای خود استفاده کنند.

به نظر شما قابلیت‌های جدید نسخه ۸ تلگرام می‌توانند باعث افزایش کاربران فعال این پیام‌رسان شوند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر