توییتر روی امکان واکنش به پست ها کار می‌کند

رسانه کلیک - گزارشاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد توییتر روی امکان واکنش به پست ها کار می‌کند. این قابلیت مشابه واکنش کاربر در پست‌های فیسبوک است. بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، توییتر روی امکان واکنش به پست ها کار می‌کند. این شرکت در حال کار روی قابلیتی است که با سیستم واکنش به پست‌های فیسبوک شباهت دارد. این گزارش را خانم جین مانچون وانگ به همراه اطلاعات تکمیلی از این قابلیت منتشر کرده است.

توییتر روی امکان واکنش به پست ها کار می‌کند

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، توییتر روی امکان واکنش به پست ها کار می‌کند. این شرکت در حال کار روی قابلیتی است که با سیستم واکنش به پست‌های فیسبوک شباهت دارد. این گزارش را خانم جین مانچون وانگ به همراه اطلاعات تکمیلی از این قابلیت منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، امکان واکنش به پست ها دارای گزینه‌های «تشویق کردن»، «فکر کردن»، «ناراحت» و «خنده» به همراه گزینه سنتی «لایک» خواهد بود. از آنجا که این پلتفرم به صورت کد هستند و تکمیل نشده است، برخی از گزینه‌ها مانند ایموجی‌های دکمه‌مانند همچنان قابل مشاهده است. این اولین باری نیست که توییتر از ویژگی‌های فیسبوک استفاده می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، توییتر دو سال پیش فضای بصری پروفایل‌های خود را بسیار شبیه به فیس بوک اجرا کرد.

امکان واکنش به پست ها قابلیت واکنش به پست‌ها در فیسبوک به اینگونه است که کاربر نسبت به پست منتشر شده، احساس خود را با زدن یکی از دکمه‌های ذکر شده نشان می‌دهد. پیش از این، کاربران می‌توانستند فقط از گزینه «لایک» استفاده کنند. این گزینه برای ابراز احساسات کاربران کافی نبود و نیاز بود که کاربر واکنش بهتری به پست‌ها نشان دهد. حال، این امکان فراهم شده است و کاربران می‌توانند ابراز احساسات بهتری نشان دهند.

با این اوصاف، بزودی شاهد امکان واکنش به پست‌ها در توییتر خواهیم بود. اما هنوز تاریخ انتشار این قابلیت مشخص نشده و کمپانی توییتر اظهارنظری نسبت به این موضوع نکرده است. با توجه به اتفاقات رخ داده، می‌دانیم که توییتر مشغول کار روی امکانات جدیدی برای شبکه اجتماعی خود است تا بتواند شرایط کلی این شبکه را بهبود ببخشد. یکی از این امکانات، سرویس اشتراکی پولی توییتر است که بزودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر