انتشار اولین رندر رسمی گوشی هوشمند ZTE با دوربین زیر نمایشگر

رسانه کلیک - پس از اعلام رونمایی از اولین گوشی هوشمند ZTE با دوربین زیر نمایشگر وب‌سایت  آلمانی Tweakers تصاویر جدیدی را از این گوشی منتشر کرده است. این تصاویر درک بهتری از ویژگی‌های این تلفن هوشمند به کاربران می‌دهد.

انتشار اولین رندر رسمی گوشی هوشمند ZTE با دوربین زیر نمایشگر

در رندر رسمی منتشر‌شده نمای کلی این گوشی مشخص می‌شود که با نام ZTE Axon 20 5G به بازار عرضه خواهد شد. همان‌طور که به نظر می‌رسد هیچ دوربینی در بخش بالایی نمایشگر گوشی هوشمند ZTE مشخص نمی‌شود و نمایشگر آن نیز فاقد بریدگی است. جالت است بدانید این رندر به‌وسیله نی فی رئیس واحد محصولات موبایل این کمپانی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. پس از آن نیز از طریق وبسایت Tweakers باز نشر شده است.

در رند بعدی که آن نیز توسط آقای فی منتشر شده است می‌توانید با ایده گوشی‌هایی که بدون بریدگی دوربین هستند آشنا شوید. این گوشی‌ها ظاهر تمیز و یکدستی دارند و حتی حاشیه‌های پایینی آن نیز آزاردهنده نخواهد بود.

جالب است بدانید که کمپانی ZTE اولین شرکتی نیست که ادعا می‌کند به تکنولوژی قرار دادن دوربین زیر نمایشگر رسیده است. در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان دیگر مانند اوپو و شیائومی نیز تلاش می‌کنند که این فناوری را ارائه دهند. اما چیزی که هنوز مشخص نیست این است که عملکرد این دوربین شبیه به گوشی‌های معمولی است یا خیر.

گزارشی در سال ۲۰۱۹ توسط وب‌سایت انگجت منتشر شد. او در این گزارش مدعی شد که دوربین سلفی زیر نمایشگر در یکی از نمونه های اولیه اوپو می‌تواند بهبود پیدا کند و شرکت سازنده می‌تواند دقت رنگ و وضوح تصاویر آن را افزایش دهد و هنوز مشخص نیست که آیا گوشی جدید ZTE هم چنین مشکلی دارد یا خیر. علاوه بر آن کمپانی ZTE گفته است که Axon 20 5G به زودی در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد که می‌تواند خبر خوبی برای علاقمندان به تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر باشد.

ارسال نظر