انتشار رندرهای جدید از گوشی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ

رسانه کلیک – به تازگی رندرهای با کیفیت و جدیدی از گوشی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ به فضای مجازی راه یافته که به شایعات شنیده شده روح تازه ای می بخشد.

انتشار رندرهای جدید از گوشی گلکسی Z Fold 3 سامسونگ

همانطور که می دانید تا کنون هیچ تصویر واقعی یا رسمی از گوشی انعطاف پذیر جدید سامسونگ، یعنی گلکسی Z Fold 3 تا کنون منتشر نشده است. اما Ben Geskin به تازگی رندرهای باکیفیتی از این محصول را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته که با شایعات اخیر همخوانی بسیاری دارند.

نخستین نکته جالب توجه در خصوص این تصاویر، سیستم دوربین فولد 3 است که شباهت بسیاری با گلکسی S21 اولترا دارد. البته این موضوع چندان هم عجیب نیست؛ چراکه شرکت کره ای معمولا استایل های خاص خود را عموما در گوشی های جدید پیاده می کند. درست مانند اتفاقی که سال هاست در سری S و نوت شاهد آن هستیم. با این حال گفته می شود که با توجه به چالش ها و محدودیت‌های موجود در خصوص فاکتور فرم، مشخصات لنز فولد کمی ضعیف تر از گوشی اولترا است.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی انعطاف پذیر جدید قابلیت پشتیبانی از قلم S را دارد. پیش از این انتظار می رفت که قلم در جایی درون خود گوشی قرار گیرد اما پس از عرضه S21 اولترا، گمانه زنی ها سمت و سوی دیگری پیدا کرد. حال مشخص نیست که آیا قلم S Pen همراه با خود اسمارت فون می شود و یا به عنوان یک وسیله جانبی و به صورت جداگانه در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. ظاهرا Ben Geskin نیز همین عقیده را دارد؛ زیرا قلمی که در رندرهای او نشان داده شده، بسیار بزرگتر از آن است که در بدنه خود گوشی جا شود.

یکی دیگر از شایعاتی که اخیرا درباره گلکسی Z Fold 3 سامسونگ شنیده شده آن است که این محصول نسبت به نسل قبلی نمایشگر کوچکتری دارد. اندازه صفحه نمایش داخلی برابر با 7.55 اینچ و اندازه صفحه نمایش خارجی برابر با 6.21 اینچ تخمین زده شده که به ترتیب 0.04 و 0.02 اینچ از نسل قبلی کمتر است. حال باید دید که آیا کاهش ابعاد صفحه به منظور ایجاد فضای خالی برای S Pen انجام شده و یا غول فناوری کره ای نقشه های کاملا متفاوتی را در سر می پروراند.

ویژگی آخر که بسیاری از علاقه مندان سامسونگ انتظار آن را می کشند، قرارگیری دوربین سلفی در زیر صفحه است. با اینکه قضاوت این موضوع از روی عکس های فوق قدری دشوار است اما ظاهرا Ben Geskin نیز ایده مشابهی را دارد.

و اما درباره تاریخ عرضه و قیمت گلکسی Z Fold 3 سامسونگ باید بگوییم که این محصول به احتمال زیاد در ژوئن سال جاری میلادی راه خود را به سوی فروشگاه های جهان باز می کند و قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز قدری با گلکسی فولد 2 متفاوت است.

ارسال نظر