دریافت نسخه بتا اندروید ۱۲ توسط کاربران سری Mi 11 شیائومی

اوایل ماه مه میلادی غول فناوری چینی برای برخی کاربران اقدام به انتشار نسخه پیش‌نمایش اندروید ۱۲ کرد. حال با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه پایدار این سیستم‌عامل شیائومی در نظر دارد تا کاربران شرکت را در زمینه رفع ایرادات MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۲ یاری کند. 

دریافت نسخه بتا اندروید ۱۲ توسط کاربران سری Mi 11 شیائومی

با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه پایدار اندروید ۱۲ کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند خود را برای ارائه نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل به کاربرانشان آماده می‌کنند.

شیائومی به عنوان یکی از مشتاقان دریافت زودهنگام نسخه‌های اندرویدی در تلاش است تا بتواند زودتر از دیگر شرکت‌ها اقدام به انتشار اندروید ۱۲ برای کاربران خود کند.

در همین راستا غول فناوری چینی اعلام کرده است صاحبان سری Mi 11 شرکت می‌توانند با دریافت نسخه بتا اندروید ۱۲ علاوه‌بر تجربه امکانات بسیار جذاب این سیستم‌عامل، کمپانی را در جهت رفع مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری آن یاری کنند.

روز گذشته شیائومی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: "ما به دنبال کاربرانی هستیم که قصد دارند نسخه پایدار اندروید ۱۲ را مورد بررسی قرار داده و مشکلات مختلف سازگاری آن با MIUI 12.5 را به ما گزارش کنند. بنابراین کاربران گوشی‌های Mi 11i ،Mi 11 و Mi 11 Ultra هم‌اکنون می‌توانند از این راه در فرآیند انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل به ما کمک کنند."

اگر شما دارنده یکی از دستگاه‌های سری Mi 11 هستید و قصد دریافت و آزمایش نسخه بتا اندروید ۱۲ را دارید هم‌اکنون می‌توانید با تکمیل فرم Mi Tester این کار را انجام دهید.

لازم به ذکر است این فرآیند آزمایشی فقط روی رام‌های گلوبال قابل پیاده‌سازی بوده و دیگر رام‌ها فعلا اجازه استفاده از نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل را ندارند.

برای بررسی گلوبال بودن یا نبودن رام گجت خود کافیست به تنظیمات دستگاه را اجرا کرده و به قسمت درباره گوشی (About Phone) وارد شوید. حال به بخش روبروی "MIUI Version" توجه کنید. در صورتی که قسمت مشخص شده شامل حرف "MI" باشد شما می‌توانید در برنامه آزمایش نسخه بتا شرکت کنید.

اما اگر حروفی همانند "IN" یا "EU" را بجای "MI" مشاهده کردید این بدان معناست رام دستگاه شما مربوط به کشور هند یا اروپا بوده و امکان شرکت در برنامه آزمایشی برای دستگاه وجود نخواهد داشت.

البته شیائومی هنوز اعلامیه مبنی بر زمان انتشار نسخه پایدار اندروید ۱۲ برای گوشی‌های خود منتشر نکرده است اما به نظر می‌رسد تا ۳ ماه آینده کاربران بتوانند به این نسخه دست پیدا کنند.

ارسال نظر