اندروید ۱۲ برای سری اس ۲۱ سامسونگ در حال توسعه است

رسانه کلیک - طبق اعلام مکس وینباخ افشاکنندگان فضای مجازی در توییتر، شرکت سامسونگ درحال حاضر توسعه اندروید ۱۲ برای سری اس ۲۱ را آغاز کرده است.

اندروید ۱۲ برای سری اس ۲۱ سامسونگ در حال توسعه است

شرکت گوگل در کنفرانس I/O از اولین نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ رونمایی کرد. بر همین اساس کاربران گوشی‌های هوشمند منتخب شرکت‌های ایسوس، وان‌پلاس، شیائومی، تی‌سی‌ال، ویوو و زد‌تی‌ای درحال حاضر می‌توانند نسخه‌های آزمایشی جدید را تا انتشار نسخه پایدار دریافت کنند.

در میان لیست دستگاه‌هایی که توانایی دریافت نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ را دارند، نام سامسونگ دیده نمی‌شود. همین مسئله، با واکنش بسیاری از کاربران غول کره‌ای همراه شده است. البته این موضوع به معنی عدم عرضه اندروید جدید برای گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت نیست.

طبق اعلام مکس وینباخ که سابقه نسبتا خوبی در افشای اطلاعات پیرامون محصولات سامسونگ دارد، کمپانی سامسونگ درحال آماده‌سازی اندروید ۱۲ برای سری اس ۲۱ است تا بتواند زودتر از دیگر رقبای خود نسخه پایدار اندروید جدید را برای کاربرانش عرضه کند. هم‌چنین به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد اولین نسخه بتای اندروید ۱۲ را همراه با رابط کاربری OneUI 4.0 همزمان با معرفی محصولات جدید خود در ماه آگوست منتشر کند.

با توجه به اینکه سری اس ۲۱ جدیدترین تلفن‌های هوشمند غول کره‌ای هستند، بنابراین در دسته اولین محصولات واجد شرایط برای دریافت بروزرسانی جدید اندروید قرار گرفته و طبق قول سامسونگ، ۳ سال نسخه‌های جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کنند. گفته می‌شود دیگر پرچمداران این کمپانی در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ نسخه ۱۲ اندروید را دریافت خواهند کرد.

اندروید ۱۲ یکی از بزرگ‌ترین بروزرسانی‌های منتشر شده در زمینه طراحی سیستم‌عامل تولید شده توسط گوگل در سال‌های اخیر است. این نسخه با داشتن زبان طراحی "Material You"، ابزارک‌های جدید بازطراحی شده، بهبودهایی در زمینه حریم خصوصی و... تجربه کاربری کاملا جدیدی را به دستگاه‌های اندرویدی آورده است. حال باید دید که سامسونگ چطور از نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل بهره‌وری خواهد کرد.

ارسال نظر