آپدیت اندروید 11 برای گوشی پوکو ایکس 3 عرضه شد

آپدیت اندروید 11 با برچسب بتای پایدار به تازگی برای گوشی‌های پوکو ایکس 3 موجود در بازار هندوستان عرضه شده است.

آپدیت اندروید 11 برای گوشی پوکو ایکس 3 عرضه شد

آپدیت اندروید 11 برای پوکو ایکس 3

گوشی پوکو ایکس 3 در نیمه دوم سال 2020 روانه بازار هندوستان شد. این دستگاه به طور پیش‌فرض به رابط کاربری MIUI 12 مجهز بوده که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 است. البته رابط کاربری پوکو ایکس 3 به زودی به نسخه MIUI 12.5 ارتقا داده می‌شود.

اما ظاهرا کمپانی چینی تصمیم گرفته سیستم عامل دستگاه خود را زودتر از رابط کاربری آن به‌روزرسانی کند. آپدیت اندروید 11 به تازگی برای گوشی‌های پوکو موجود در بازار چین عرضه شده است.

گوشی پوکو X3 فروخته‌شده در هندوستان، متفاوت با پوکو X3 NFC عرضه شده به سایر نقاط جهان است. آپدیت اندروید 11 در اوایل ماه مارس سال جاری برای مدل NFC منتشر شد. بنابراین می‌توان حدس زد که کاربران هندی نیز با گذشت تقریبا پنج ماه، آپدیت مشابهی را روی دستگاه خود نصب خواهند کرد.

به‌روزرسانی اندروید 11 با شماره بیلد V12.0.2.0.RJGINXM از راه می‌رسد. پچ های مختلفی در این نسخه گنجانده شده‌اند. بنابراین بیلد نرم‌افزاری با برچسب بتای پایدار علامت‌گذاری شده و انتشار آن برای تمام دستگاه‌ها ممکن است کمی به طول بیانجامد.

طبق گزارش‌های مختلف، آپدیت MIUI 12.5 نیز در طی چند هفته اخیر عرضه خواهد شد. در ضمن، امکان انتشار MIUI 13 و همچنین ارتقا به سیستم عامل اندروید 12 نیز در آینده وجود دارد.

گوشی پوکو ایکس 3 در زمان عرضه، یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند در بازه قیمتی خود به حساب می‌آمد. نسخه پرو این دستگاه اوایل سال جاری روانه بازار شد. نسخه پرو کمی گران‌تر بوده، اما از قدرت بیشتری نسبت به نسخه معمولی برخوردار است.

گوشی POCO X3 Pro بر خلاف مدل ساده، با اندروید 11 عرضه شده و رابط کاربری آن به تازگی به نسخه MIUI 12.5 ارتقا پیدا کرده است.

ارسال نظر