اولین عکس گوشی تاشوی موتورولا با مشخصات آن

برای اولین بار عکس و ویژگی‌های گوشی تاشوی موتورولا ریزر ۲۰۲۲ (Motorola Razr 2022) منتشر شد. موبایل تاشویی که شبا‌هت‌هایی با گلکسی Z flip سامسونگ دارد.

اولین عکس گوشی تاشوی موتورولا با مشخصات آن

Motorola Maven گوشی تاشوی پرچم‌دار موتورولا

یکی از اولین شرکت‌هایی که گوشی‌های تاشوی خود را به بازار عرضه کرده موتورولا است. اما این شرکت پس از عرضه گوشی Razr 5G 2020 تا کنون محصول تاشوی جدیدی معرفی نکرده است.

حالا موتورولا مشغول توسعه نسل سوم گوشی‌های تاشوی خود با نام ریزر 2022 بوده و در همین رابطه مشخصات و تصاویر آن نیز افشا شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دستگاهی که تصاویر آن افشا شده، Motorola Maven نام دارد و قرار است به‌عنوان گوشی تاشوی بعدی موتورولا روانه بازار شود.

گوشی تاشوی موتورولا

مشخصات موبایل تاشوی موتورولا

اولین نگاه به Motorola Razr 2022 دستگاهی با طراحی اصلاح‌شده را نشان می‌دهد که بسیار به Galaxy Z Flip سامسونگ شباهت دارد. به‌نظر می‌رسد موتورولا برآمدگی پایین گوشی را حذف کرده است.

نمایشگر بیرونی این گوشی چندان واضح نیست، اما به‌نظر می‌رسد که پنل آن کمی بزرگ‌تر گلکسی زد فلیپ 3 باشد. علاوه بر این یکی از تغییرات بزرگ مربوط به ماژول دوربین گوشی است. درحالی‌که دو نسل قبلی Razr تنها به یک دوربین مجهز بودند، اما موتورولا اکنون دو سنسور را بر روی این گوشی قرار داده است.

ظاهراً دوربین اصلی شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی است که در کنار یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض قرار گرفته و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز بر روی نمایشگر داخلی دستگاه قرار دارد.

گوشی Maven به‌عنوان یک دستگاه رده‌بالا توصیف شده و انتظار می‌رود از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام استفاده کرده و حتی با توجه به زمان عرضه دیرهنگام، احتمال استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس نیز دور از ذهن نیست.

قرار است Motorola Razr 3 در تابستان امسال به بازار عرضه شود و پیش از آن در ماه جولای یا آگوست در چین به‌فروش خواهد رسید. این دستگاه همچنین در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

موتورولا قبلا دو گوشی تاشوی دیگر را عرضه کرده بود. اما بازهم مواردی همچون رقابت با سامسونگ و قیمت بالای Razr باعث شده تا بار دیگر این گوشی آن‌گونه که باید عملکرد موفقی نداشته باشد.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال نظر