اولین پرواز فضاپیمای Virgin Galactic از مقر Spaceport America HQ

رسانه کلیک - قرار است فضاپیمای کمپانی بریتانیایی Virgin Galactic به زودی برای اولین بار از مقر Spaceport America HQ واقع در نیومکزیمو به فضا پرتاب شود.

اولین پرواز فضاپیمای Virgin Galactic از مقر Spaceport America HQ

کمپانی Virgin Galactic که متعلق به کمپانی بریتانیایی Virgin است در ماه گذشته مشغول آماده شدن برای اولین پرواز فضایی خود از مقر جدید Spaceport America HQ در نیومکزیکو بوده است.در آن زمان، این شرکت تنها اعلام کرد که پنجره برنامه‌ریزی پرواز خود در 22 اکتبر افتتاح خواهد شد، اما زمان مشخص تری برای پرتاب و ارسال آن اعلام نکرد. اکنون ، Virgin Galactic فاش کرده است که در مورد پنجره پرتاب پرواز آزمایشی SpaceShipTwo تصمیم دارد این عملیات را بین 19 تا 23 نوامبر اجرا کند.

این شرکت اعلامیه‌ای را به همراه گزارش مالی خود برای سه ماهه سوم سال 2020 منتشر کرده است. ظاهرا، SpaceShipTwo پروازهایی را با دریافت هزینه حمل خواهد کرد که به پروژه فرصت‌های پرواز ناسا تعلق دارد.

Virgin Galactic همچنین قراردادی را که با دکتر آلن استرن-دانشمند حوزه پرواز فضایی- انجام داده، مبنی بر سفر تیم این دانشمند توسط SpaceShipTwo برای انجام یک سری آزمایش‌های فضایی در مدار زمین بوده است، را تایید کرد.

این شرکت اعلام کرد که فروش بلیط برای سفرهای به دور مدار زمین در سال 2021 پس از پرواز ریچارد برانسون مجدداً آغاز خواهد شد. گفته می شود، این کمپانی در حال انجام یک مرحله کوچک برای جلب مشتریان واجد شرایط در ابتدای صف برای رزرو بلیت سفر است که تا تاریخ 31 دسامبر ادامه خواهد داشت. نزدیک به 900 شرکت کننده برای این پرواز تا 31 اکتبر ثبت‌نام کرده‌اند. در ادامه گزارش‌ مالی این کمپانی اما، Virgin Galactic ضرر خالص 77 میلیون دلاری را گزارش کرد که بسیار بیشتر از ضرر خالص 63 میلیون دلاری سه ماهه قبلی بود.

در حالی که پرواز آینده اولین پرواز از مقر Spaceport America خواهد بود ، SpaceShipTwo در گذشته دو بار به فضا پرواز کرده است. به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده توسط این کمپانی، این شرکت خلبانان خود را با استفاده از یک شبیه ساز زمینی و هواپیمای حامل VMS Eve که دارای ساختار و کنترل بسیار مشابه SpaceShipTwo است ، آموزش داده است. این کمپانی بریتانیایی همچنین این فضاپیما را با انجام تعدادی از آزمایش‌های قبل از پرواز در زمین تحت بررسی قرار داده است.

ارسال نظر