اولین پیش نمایش ویندوز ۱۱ بطور رسمی منتشر شد

رسانه کلیک - بعد از انتظارات فراوان مایکروسافت رسما از اولین پیش نمایش ویندوز ۱۱ رونمایی کرد. حال کاربران می‌توانند از طریق منوی بروزرسانی، این نسخه را دریافت کنند. 

اولین پیش نمایش ویندوز ۱۱ بطور رسمی منتشر شد

مایکروسافت با عرضه رسمی اولین پیش نمایش ویندوز ۱۱ در چند ساعت گذشته، بسیاری از کاربران خود را هیجان‌زده کرده است. در واقع این بروزرسانی با بیلد ۲۲۰۰۰.۵۱ اولین نسخه رسمی سیستم‌عامل جدید شرکت مایکروسافت بوده و کاربران هم‌اکنون می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

البته قبل از مراسم ۲۴ ژوئن، به لطف پخش فایل نصبی ویندوز جدید اطلاعات زیادی از سیستم‌عامل مایکروسافت منتشر شد اما این فایل نسخه‌ای کاملا ابتدایی از ویندوز بود و بسیاری از قابلیت‌ها عملکرد مناسبی نداشتند.

حال کاربران می‌توانند از داخل ویندوز این نسخه را دریافت کنند. بعد از دریافت و نصب نسخه جدید، شما به منوی استارت جدید در قسمت میانی نوار وظیفه با گوشه‌هایی گرد دسترسی پیدا خواهید کرد.

بطور کلی زبان طراحی ویندوز جدید الگوبرداری شده از دیگر سیستم‌عامل‌ها بوده و گوشه تمامی پنجره‌ها و حتی آیکون‌ها به شکل گرد درآمده است. هم‌چنین در نسخه جدید شاهد منوی تنظیمات جدید، بهبود بخش اعلانات، تغییرات گسترده در File Explorer و بسیاری تغییر دیگر هستیم.

البته به گفته مایکروسافت نسخه ارائه شده فقط برای تست بوده و کاربران فعلا نباید روی آن به عنوان سیستم‌عامل اصلی و انجام کارهای خود حساب کنند. زیرا نسخه‌هایی که تا پاییز منتشر شوند همگی پر از ایرادات نرم‌افزاری بوده و حتی امکان از دست دادن اطلاعات نیز وجود دارد. بنابراین نصب ویندوز ۱۱ درحال حاضر برای بسیاری از کاربران می‌تواند یک تصمیم سخت باشد.

با این حال کاربرانی که قصد دارند جدیدترین نسخه ویندوز ۱۱ را نصب کنند می‌توانند با مراجعه به بخش به‌روزرسانی‌های سیستم و تنها با یک کلیک به جدیدترین نسخه پیش نمایش سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت دسترسی پیدا کنند.

آیا شما هم نسخه جدید را نصب کرده‌اید؟ انتظار شما از تغییرات بروزرسانی‌های آینده ویندوز جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر