اولین کراس اوور برقی چری روانه بازار شد

رسانه کلیک - شرکت چری پس از ارائه هاچبک تمام برقی Little Ant، حالا خبر از فروش یک محصول کراس اوور الکتریکی با کارایی بیشتر می‌دهد.

اولین کراس اوور برقی چری روانه بازار شد

این شاسی بلند میان سایز نیازهای مشتریان را جهت انجام مسافرت‌های طولانی به طرز بهتری پاسخ خواهد داد. با وجود آنکه نام کراس اوور جدید چری با مدل هاچبک انت تقریبا مشابه به نظر می‌رسد اما تفاوت‌های بنیادین میان این دو محصول وجود دارد.

کراس اوور برقی چری Ant بر پلتفرم @life این شرکت توسعه داده شده و به طور تام از آلیاژ آلومینیومی در ساخت بدنه و فریم آن بهره گرفته شده است. ابعاد بدنه این خودرو معادل 4630 میلی‌متر طول، 1910 میلی متر عرض و 1655میلی متر ارتفاع است. فاصله بین محورهای جلو و عقب این خودرو نیز بسیار مناسب و برابر 2830 میلی‌متر در نظر گرفته شده که در نتیجه کابینی نسبتا جادار و راحت را برای سرنشینان به ارمغان خواهد آورد.

چری ant

بهره‌گیری از خطوط سیال و حجم‌پردازی‌های مناسب در قسمتهای مختلف بدنه سبب ایجاد شمایلی عضلانی و خوش‌فرم برای این کراس اوور تمام برقی چری گردیده است. درون کابین اندکی محافظه‌کارانه‌تر طراحی شده اما با این حال ردپای طراحی‌های مدرن به ویژه در قسمت داشبورد و پنل کیلومترشمار این خودرو به طور واضح قابل مشاهده است. تزیینات چوبی نیز جهت ارتقای حس مجلل بودن کابین در اینجا حضور دارند. فناوری‌هایی همچون تشخیص چهره فوق سریع، تشخیص صدای هوشمند، ریموت کنترل تلفن همراه و یک اینورتر ۲۲۰ ولت هم در چری انت حاضر هستند.

 چری ant

در بخش فنی شاهد پیکربندی دیفرانسیل عقب این خودرو هستیم؛ یک موتور برقی با قدرت ۱۷۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر به همراه باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۷۰ کیلووات ساعت وظیفه تأمین نیروی محرکه کراس‌اور جدید چری را بر عهده دارند. طبق ادعاهای منتشر شده چری ant قادر است طی یک مرتبه شارژ مسافتی در حدود ۵۱۰ کیلومتر را طی کند. همچنین نمونه تمام چرخ محرک با برد حرکتی بیشتر در آینده به جمع مدلهای چری انت اضافه خواهد شد.

چری انت هم‌اکنون به طور رسمی در لیست فروش محصولات شرکت چری قرار گرفته و مشتریان برای خرید این محصول باید بهایی در حدود ۲۲ تا ۲۸ هزار دلار بپردازند.

ارسال نظر