اولین یخچال مجهز به HarmonyOS توسط کمپانی مایدیا معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت مایدیا به تازگی از اولین یخچال مجهز به HarmonyOS رونمایی کرد که این اقدام می‌تواند گامی مهم به سمت یکپارچه‌سازی محصولات شرکت هواوی باشد. 

اولین یخچال مجهز به HarmonyOS توسط کمپانی مایدیا معرفی شد

امروز شرکت مایدیا از جدیدترین محصول خانگی خود یعنی اولین یخچال مجهز به HarmonyOS خود رونمایی کرد. این دستگاه که در دسته‌بندی گجت‌های غول‌پیکر هوشمند قرار می‌گیرد، امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از آنجایی که محصول معرفی شده یک دستگاه هوشمند به حساب می‌آید، می‌توان از آن انتظار ویژگی‌های جذابی را داشت که شامل تعامل لمسی با کاربر می‌شود. از طریق این تعامل، کاربر می‌تواند در هر لحظه که بخواهد از طراوت مواد غذایی قرار داده شده داخل یخچال و فریزر مطلع شود. علاوه بر این، یک لمس ساده نیز می‌تواند کاربر را به جهت پخت یک غذای مناسب راهنمایی کرده و یا حتی می‌توانید ظروف را بر اساس مواد باقی مانده در یخچال و فریزر سفارشی‌سازی کنید.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که ما درحال تجربه فروش یک محصول هوشمند هستیم که امکاناتی علاوه‌بر وظایف عادی رقبای خود برای کاربران به ارمغان می‌آورد. میدیا خاطرنشان کرد که دستگاه معرفی شده از یک فضای ویژه صفر درجه پشتیبانی می‌کند که می‌تواند نیاز کاربران به جهت نگهداری محصولات گوشتی را برطرف کند. این فضا با ایجاد یک شرایط کنترل شده مرطوب خاص، که بر اساس استاندارد فروشگاه‌های مواد غذایی تنظیم شده است، امکان نگهداری میوه و سبزیجات را برای مدت طولانی‌تر بصورت تازه به کاربر می‌دهد.

یخچال جدید مایدیا فضای کلی ۶۰۳ لیتری را که شامل ۳۸۲ لیتر حجم بخش عادی و ۱۹۴ لیتر در قسمت فریزر می‌شود، در اختیار خریداران قرار داده و گفته می‌شود که مصرف برق این دستگاه نسبت به رقبای خود بسیار کمتر از آنها است. علاقه‌مندان به خرید این محصول بزودی می‌توانند یخچال هوشمند جدید را با قیمت ۱۲۵۰ دلار برای خود تهیه کنند.

به نظر شما آیا هواوی می‌تواند با گسترس اکوسیستم خود در لوازم الکترونیکی، جایگاه سابقش را پیدا کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر