اوپو طراحی کانسپت گوشی‌های هوشمند تاشو سه قسمتی خود را آشکار کرد

رسانه کلیک -  اوپو اخیرا طراحی کانسپت گوشی‌های هوشمند تاشو سه قسمتی خود را آشکار کرده است. شاید اولین گوشی تاشو این برند، بسیار متفاوت با گوشی‌های تاشو موجود در بازار باشد.

اوپو طراحی کانسپت گوشی‌های هوشمند تاشو سه قسمتی خود را آشکار کرد

اوپو هنوز رسماً از یک گوشی هوشمند تاشو رونمایی نکرده است؛ اما این شرکت در حال کار روی طرحی است که بسیار بهتر و پیشرفته تر از کاری است که سایر شرکت ها در زمینه دستگاه های تاشو انجام داده‌اند.

این برند گوشی‌های هوشمند چینی امروز از کانسپت یک گوشی جدید رونمایی کرده که با همکاری استودیوی طراحی ژاپنی، Nendo، توسعه داده است. دستگاهی که اوپو از آن به عنوان "گوشی اسلاید" یاد می کند، یک طراحی تاشو سه قسمتی دارد.

با این طراحی تاشو سه قسمتی، دستگاه به راحتی در کف دست قرار خواهد گرفت. وقتی یک قسمت از این دستگاه تاشو را باز می کنید صفحه‌ای 1.5 اینچی ایجاد می شود که برای بررسی اعلان ها یا پاسخگویی به تماس های تلفنی یا دسترسی به یک پخش کننده موسیقی، کافی به نظر می رسد.

با باز کردن قسمت دوم تاشو این گوشی، یک صفحه نمایش 3.15 اینچی ارائه می شود که طبق ادعای شرکت به اندازه کافی برای عکس گرفتن و برخی از بازی‌های معمولی مناسب است. وقتی گوشی کاملاً باز شود، تبدیل به یک صفحه نمایش 7 اینچی با حاشیه‌های باریک می‌شود. اگرچه طول این گوشی به طور غیرمعمولی زیاد است اما می تواند برای انجام چند کار به طور همزمان (مولتی تسکینگ) خوب باشد.

اوپو همچنین این گوشی را با قلم ارائه می دهد که می تواند در بدنه گوشی قرار بگیرد. سه سنسور دوربین در قسمت خارجی گوشی همراه با یک فلاش LED وجود دارد. بسیاری از مشخصات این گوشی هنوز مشخص نشده است.

طراحی کانسپت این "گوشی اسلایدی" اوپو کاملا جدید است اما واقعیت این است که به این زودی‌ها نمی توانید چنین دستگاهی داشته باشید. تا زمانی که این شرکت این موضوع را تأیید نکند، هنوز چند سالی طول می کشد تا دستگاه برای اولین بار به بازار عرضه شود.

همانطور که گفته شد ، اوپو هنوز اولین گوشی هوشمند تاشو خود را به بازار عرضه نکرده است و انتظار داریم که به زودی این اتفاق بیفتد. این احتمال وجود دارد که اولین گوشی تاشو این شرکت دستگاهی باشد که اخیراً آن را به عنوان کانسپت گوشی هوشمند 2021 اوپو به نمایش گذاشته است.

ارسال نظر