اپلیکیشن اندروید برای یادگیری زبان انگلیسی

رسانه کلیک - اپلیکیشن اندرویدی ELSA Speak برای یادگیری زبان انگلیسی، به افراد کمک می‌کند تا دایره لغات زبان انگلیسی خود را گسترش دهند و تلفظ صحیح هر کلمه را یاد بگیرند. 

اپلیکیشن اندروید برای یادگیری زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یکی از پرطرفدار‌ترین زبان‌های دنیا است و به طور هم‌زمان تعداد زیادی از انسان‌ها در کره زمین درحال فراگیری آن هستند. تعداد زیادی از کسانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند دانش آموزان و دانشجویان‌اند و در سر کلاس درس این زبان را یاد می‌گیرند.

بقیه هم کسانی هستند که با روش ها و منابع دیگر به یادگیری این زبان می‌پردازند. تعداد زیاد زبان آموزان در این رشته نشانگر اهمیت زبان انگلیسی در دنیا است. در ایران نیز به یادگیری زبان انگلیسی اهمیت زیادی داده می‌شود و تعداد زیادی از ایرانیان در حال فراگیری این زبان زنده دنیا هستند.

یادگیری زبان دو بخش کلی دارد که شامل گرامر و لغات می‌شود. زبان آموزان بیشتر وقت خود را در زمینه یادگیری گرامر یک زبان جدید صرف می‌کنند که طبق تحقیقات انجام شده کار درستی نیست و افزایش دایره لغات می‌تواند کمک بیشتری به آنها کند.

یکی از مهم‌ترین موارد در افزایش دایره لغات یادگیری تلفظ صحیح کلمات است. یادگیری تکنیک درست تلفظ کلمات نیاز به تمرین شنیداری دارد. در این زمینه مطالعه کمک چندانی به شما نخواهد کرد و نیاز دارید تا واژگان را به طور دقیق تلفظ کنید.

ELSA Speak: English Accent Coach نام اپلیکیشن اندرویدی است که به شما در زمینه آموزش انگلیسی به کمک تکنیک‌های مختلف شنیدار تلفظ لغات کمک می‌کند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند که در کنار افزایش دایره لغات، تلفظ صحیح آنها را نیز فرا بگیرید و بتوانید به کمک مکالمه با این اپلیکیشن تلفظ خود را بهبود بخشید.

این برنامه تاکنون جوایز زیادی را از آن خود کرده است و عمده آن ها هم به دلیل الگوریتم بسیار هوشمندانه و دقیق این برنامه در تشخیص گفتار، به آن تعلق گرفته است. د ر این برنامه شما کلمات مختلف را می‌گویید و برنامه با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند خود، با دقت بالا خطاهای شما در تلفظ را مشخص کرده و برای رسیدن به تلفظ درست با شما تمرین می‌کند.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه ELSA Speak: English Accent Coach اندروید:

ارائه برنامه آموزشی متناسب با سطح زبان آموز به منظور تمرکز روی کلمات ضروری

یادگیری تلفظ درست بیش از ۲۰۰۰ کلمه ضروری و پر استفاده انگلیسی

نمایش دقیق حروف و کلماتی که به صورت نادرست تلفظ می‌کنید

ارائه راهنمایی برای نحوه ادای حروف و کلمات با آموزش نحوه حرکت لب و زبان

پیگیری پیشرفت شما در یادگیری

مناسب برای داوطلبان آزمون‌های تافل و آیلتس

برای دانلود این اپلیکیشن به گوگل پلی مراجعه کنید: دانلود

ارسال نظر