اپلیکیشن اندروید مخصوص ترک سیگار

رسانه کلیک - افزایش مصرف سیگار در جوامع مختلف به بحرانی بزرگ تبدیل شده است. این ماده مخدر کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و در سال‌های اخیر مصرف آن در سنین پایین نیز شایع شده که بسیار تاسف بار است. در این مطلب اپلیکیشنی برای ترک سیگار معرفی می‌کنیم. 

اپلیکیشن اندروید مخصوص ترک سیگار

سیگار جزو اعتیاد آورترین مواد مورد مصرف بشر تبدیل شده و فردی که قصد ترک آن را دارد به سختی می تواند از پس این کار بر بیاید و در اغلب موارد این کار غیر ممکن است.

اگر قصد ترک سیگار را دارید تکنولوژی به کمک شما آمده و به کمک اپلیکیشن موبایل QuitNow PRO - Stop smoking می‌توانید این کار را انجام دهید. این اپلیکیشن می تواند به شما در ترک سیگار در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک کند.

یکی از راهکار‌های این اپلیکیشن برای رهایی کاربران از شر سیگار، نمایش پیام‌های مختلفی در خصوص مضرات سیگار است که کاربر را تحریک به عدم مصرف آن می‌کند و طبق تحقیقات دانشگاهی برای کاربر مفید خواهد بود.

پس از ورود به برنامه و ساختن حساب کاربری اپلیکیشن از شما می‌خواهد تا با وارد کردن اطلاعات مختلف روند ترک سیگار خود را دنبال کنید. این برنامه به شما می گوید چند ساعت از ترک شما گذشته و در این مدت چقدر پول پس‌انداز کرده‌اید و از طرفی میزان سلامتی شما به چه صورت تغییر می‌کند.

یک سیستم چت اختصاصی هم در این برنامه گنجانده شده که به کمک آن می‌توانید با افرادی که همچون شما قصد ترک سیگار را دارند ارتباط برقرار کنید و از نظر اجتماعی همدیگر را مورد حمایت قرار دهید.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه QuitNow PRO - Stop smoking اندروید:

نمایش روزانه لیستی از مضرات مصرف سیگار

نمایش زمان گذشته شده از آخرین سیگاری که کشیده‌اید

نمایش میزان زمان و پول ذخیره شده از زمان مصرف نکردن سیگار

صفحه سلامت برای نمایش درصد میزان سلامتی بازگردانی شده

قابلیت چت با افراد مختلف که مانند شما تصمیم بر ترک سیگار دارند

نبود هیچ گونه تبلیغات

شما می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید: لینک دانلود

ارسال نظر