اپلیکیشن اندروید Speed Reading برای مطالعه و فراگیری سریع مطالب

رسانه کلیک - Speed Reading Full Unlocked نرم افزاری کاربردی است که سرعت مطالعه شما را افزایش می‌دهد. این نرم‌افزار به شما آموزش می‌دهد که چگونه بخوانید و سریع آن را به خاطر بسپارید.

اپلیکیشن اندروید Speed Reading برای مطالعه و فراگیری سریع مطالب

آرزوی هر کسی است که با یک بار مطالعه سریع هر نوشته‌ای بتواند آن را به خاطر بسپارد. این آرزو خیلی دور از ذهن نیست و با تمرین مستمر می‌توان به آن دست‌یافت. خواندن سریع و فراگیری مطالب تکنیک‌های متعدد آموزشی دارد که به کمک همین تکنیک‌ها می توان این کار را انجام داد. برای رسیدن به چنین سطحی در مطالعه نیاز است تا ابتدا چند تمرین خاص را طی مدت زمانی طولانی یا اندک (بستگی به استعداد ذاتی‌شما دارد) بگذرانید.

افزایش سرعت مطالعه تکنیکی است که در آموزشگاه‌های خصوصی نیز تدریس می‌شود. اما اگر شما توان پرداخت شهریه برای حضور در این کلاس‌ها را ندارید بهتر است از اپلیکیشن موبایلی که در این پست به شما معرفی می‌کنیم استفاده کنید.

Speed Reading Full Unlocked نرم افزاری کاربردی است که سرعت مطالعه شما را افزایش می‌دهد. این نرم‌افزار به شما آموزش می‌دهد که چگونه بخوانید و سریع آن را به خاطر بسپارید.

این نرم افزار به کاربران خود اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه هزینه ی اضافی به راحتی در تندخوانی به تسلط کامل برسند و دوستان خود را شگفت زده کنند!

بر خلاف بسیاری از نرم افزار های مشابه موجود در مارکت های اندرویدی این نرم افزار ابعاد و قسمت های مختلف ذهن را فعال کرده و با مجموعه ای از تکنیک های منحصر به فرد سعی می کند تا علاوه بر تندخوانی سرعت یادگیری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

همه چیز به شما بستگی دارد و نسبت به توانایی‌های خود می توانید در مدتی کوتاه به سطحی بسیار بالا برسید. علاوه بر این انتخاب متن ها نیز کاملا به اراده و دلخواه شما است و تنها کافیست تا کتاب‌های دیجیتال خود را در فرمت‌های fb2 ،epub و txt در حافظه دیوایس ذخیره کرده تا در هر زمان و مکانی نیازهایتان را برطرف نمایید!

با یادگیری تکنیک‌هایی که Speed Reading Full Unlocked به شما آموزش می‌دهد می‌توانید سرعت مطالعه و فراگیری مطالب را بالا ببرید. این تکنیک‌ها نیاز به تمرین دارند و در صورت یادگیری شما خواندن برای‌تان بسیار لذت بخش می‌شود.

شما می‌توانید این اپلیکیشن‌ را به صورت رایگان از گوگل‌پلی دریافت کنید: لینک دانلود

ارسال نظر