چند اپلیکیشن اندرویدی کاربردی جایگزین اپلیکیشن گوگل لنز

رسانه کلیک -  اپلیکیشن گوگل لنز  عملکردی دارد که اغلب افراد از آن راضی هستند؛ اما اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از آن ندارید می‌توانید از اپلیکیشن‌های جایگزین استفاده کنید.

چند اپلیکیشن اندرویدی کاربردی جایگزین اپلیکیشن گوگل لنز

در این مطلب قصد داریم تا اپلیکیشن‌های کاربردی که قابلیت‌های گوگل لنز از جمله اسکن کد QR، جستجوی تصاویر، پیدا کردن لوکیشن و کار با دوربین گوشی را دارند، به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن pictpick

اپلیکیشن PitPick یک اپلیکیشن کاربردی جایگزین برای گوگل لنز است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید تصاویر مشابه به تصویری که دارید را در فضای وب جستجو کنید. در صفحه خانه اپلیکیشن یک نوار جستجو وجود دارد که مجهز به یک فیلتر است که با استفاده از آن می‌توانید نتایج جستجو را به آنچه که می‌خواهیم نزدیک‌تر کنیم. در ای اپلیکیشن می‌توانید تصویری را با استفاده از دوربین گوشی خود ثبت کنید و سپس تصویر مشابه با آن را پیدا کنید. اکثر نتایج نمایش داده شده به صورت تصویر هستند. البته شما می‌توانید به منبع اصلی تصویر دسترسی پیدا کنید و سپس آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا آن را ذخیره کنید و از تصاویر در اپلیکیشن‌های دیگر استفاده کنید.

اپلیکیشن گوگل لنز از همه مهم‌تر اینکه اپلیکیشن pictpick این امکان را به شما می‌دهد تا بدون ورود به پروفایل کاربری خود جستجوی تصویر را با استفاده از آن انجام دهید. این اپلیکیشن رایگان است اما در آن تبلیغات زیادی انجام می‌شود. برای دانلود این اپلیکیشن به این آدرس مراجعه کنید.

اپلیکیشن Search By Image جایگزین گوگل لنز

یکی از نقاط قوت اپلیکیشن Search by Image که می‌توان از آن به جای گوگل لنز استفاده کرد،طراحی بسیار خوب واسط کاربری آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد که تصاویر شبیه به تصویر مورد نظر خود را به راحتی پیدا کند. در این واسط کاربری گزینه‌های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را جستجو کنید. برای این کار می‌توانید تصویر مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید یا با استفاده از دوربین گوشی تصویر را ثبت کنید و یا تصویر را اپلیکیشن دیگری وارد کنید و جستجو را بر اساس آن تصویر انجام دهید.

اپلیکیشن گوگل لنز در این اپلیکیشن یک ابزار ویرایش تصویر وجود دارد که برای ویرایش تصاویر بسیار مفید است. برای کار با این ابزار از بخش Setting می‌توانید مکانی را که می‌خواهید نتایج جستجو در آن مشخص شود مشخص کنید. قابلیت Multi Search این امکان را به کاربر می‌دهد که جستجو را در چند موتور جستجو انجام دهد. اگر این قابلیت فعال باشد نتایج جستجو در همان صفحه اصلی اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. برای دانلود این اپلیکیشن به این لینک مراجعه کنید.

اپلیکیشن Search by Image on web جایگزین گوگل لنز

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بسیار خوب که می‌توان به جای گوگل لنز از ان استفاده کرد، اپلیکیشن Search by Image on Web است. با استفاده از این اپلیکیشن شما هم می‌توانید جستجوی تصویر را با استفاده از تصاویر گالری خود انجام دهید و هم با استفاده از تصویری که با دوربین گوشی خود ثبت می‌کنید انجام دهید. در این اپلیکیشن قابلیتی وجود دارد با نام Crop Photos وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید تصویری را که پیدا کرده‌اید ویرایش نمایید.

جستجوی تصویر علاوه بر این با استفاده از این اپلیکیشن امکان اسکن کردن QR کد نیز وجود دارد. طراحی واسط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا انجام شده است و شما برای کار کردن با آن مشکلی نخواهید داشت. استفاده از این اپلیکیشن رایگان است به همین دلیل در آن تبلیغات درون برنامه‌ای نیز وجود دارد. برای دسترسی و دانلود این اپلیکیشن به این آدرس مراجعه کنید.

ارسال نظر