اپلیکیشن رسمی ترامپ از مارکت اندرویدی پلی استور حذف شد

رسانه کلیک - گوگل به تازگی اپلیکیشن رسمی ترامپ را از مارکت پلی استور حذف کرد. این حرکت به علت عدم برطرف کردن مشکلات اپلیکیشن توسط برنامه نویسان انجام شده است.

اپلیکیشن رسمی ترامپ از مارکت اندرویدی پلی استور حذف شد

طبق گزارشی که گوگل برای حذف اپلیکیشن رسمی ترامپ منتشر کرده است، این کمپانی بعد از ارسال هشدار های لازم به برنامه نویسان اپلیکیشن ترامپ و عدم پاسخگویی آنها مبنی بر حل مشکلات عدم عملکرد درست برنامه، طبق قوانین حریم خصوصی شرکت گوگل، برنامه مورد بحث را از پلی استور حذف کرده است. طبق نظراتی که کاربران ارسال کرده بودند، آنها با مشکلات متعددی از جمله عدم مشاهده صحیح محتوا و ایراد های ارتباطی روبرو شده بودند.

این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۶ در پلی استور منتشر شد که در اولین مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور سابق مورد استفاده قرار گرفت که البته برای سال ۲۰۲۰ بروزرسانی هایی از آن منتشر شد که پیام های آینده نگرانه ای در آن به چشم میخورد. این برنامه به کاربران امکان می داد برای تجمعات ترامپ ثبت نام کنند، رویدادها را بررسی کنند، از نظر مالی با رئیس جمهور مشارکت داشته باشند، جدیدترین اخبار کمپین را دریافت کنند و در کنار آن جوایز کسب کنند.

گوگل در یک بیانیه رسمی درباره دلیل حذف این اپلیکیشن از مارکت پلی استور اعلام کرده است که: "برنامه رئیس جمهور اسبق امریکا اخیراً عملکرد خود را از دست داده است و ما در تلاش هستیم تا آنها را وادار به حل این مشکل کنیم. کاربران انتظار دارند که برنامه های منتشر شده در گوگل پلی حداقل عملکرد های پایه ای یک برنامه را دارا باشد و سیاست ما این است که اگر مشکل برنامه های غیر فعال شده برطرف نشود، آنها را از مارکت خود حذف کنیم."

حال باید دید که حذف این برنامه بصورت دائمی بوده و یا برنامه نویسان این پلتفرم نقشه خاصی برای انتشار یک بروزرسانی برای آن دارند. در آخر باید اشاره کنیم که این مسئله امکان دارد با وقایع پیش آمده ماه گذشته در امریکا مرتبط باشد.

ارسال نظر