اپل برای تولید آیفون‌های جدید نمایشگر تاشدنی سامسونگ را سفارش داد

رسانه کلیک - گزارش‌هایی که به تازگی به دست آمده است نشان می‌دهد اپل برای تولید آیفون ۱۲ تاشو تعداد زیادی نمایشگر تاشدنی سامسونگ را سفارش داده است.

اپل برای تولید آیفون‌های جدید نمایشگر تاشدنی سامسونگ را سفارش داد

شایعات زیادی درباره آیفون‌های تاشدنی سامسونگ منتشر شده است. در حال حاضر یکی از افشاگران اعلام کرده است که سامسونگ به دنبال در خواست رسمی اپل برای تامین نمایشگر تاشدنی است تا این کمپانی از آن برای گوشی‌های تاشو آیفون استفاده کند.

افشاگری از سفارش تعداد زیادی صفحه‌نمایش توسط اپل خبر می‌دهد. این نمونه‌ها به‌منظور استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید شده‌اند و ظاهرا سامسونگ به‌مدت یک نمایشگرهای موردبحث را برای اپل تأمین خواهد کرد. او در پست جدید خود روی این موضوع تأکید می‌کند که فرایند تولید نمایشگرهای یادشده به‌شکلی فوری در حال انجام است؛ موضوعی که به‌صورت غیرمستقیم نشان می‌دهد سامسونگ به‌زودی فرایند تحویل نمایشگر را به اپل آغاز می‌کند.

سامسونگ از سال‌ها پیش یکی از اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان اپل به‌حساب می‌آید و نمایشگر OLED دراختیار این شرکت برای گوشی‌های آیفون قرار می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد خودش را به اصلی‌ترین تأمین‌کننده‌ی نمایشگرهای تاشدنی در دنیا تبدیل کند. بنابه‌گفته‌ی افشاگران، سامسونگ با درنظرگرفتن میزان تقاضا،‌ ممکن است تعداد نمایشگرهای تاشدنی تولیدشده در طول هر سال را به ۱۰ میلیون واحد افزایش دهد.

درحال‌حاضر اطلاعات بسیاری کمی درباره‌ی آیفون تاشدنی در دست داریم؛ بااین‌حال ظاهرا گوشی تاشدنی اپل فرم فاکتوری مشابه گلکسی Z فلیپ سامسونگ خواهد داشت. حتی ممکن است اپل درنهایت به استفاده از فرم فاکتور گلکسی Z فولد ۲ روی بیاورد. در هر دو گوشی موردبحث از صفحه‌نمایشی با شیشه‌ی فوق باریک (UTG) استفاده می‌شود.

جان پراسر یکی از افشاگران شناخته‌شده‌ی محصولات اپل، مدتی پیش در توییتی نوشت آیفون تاشدنی اپل را نمی‌توان دستگاهی تاشدنی خطاب کرد. طبق گفته‌ی پراسر، نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون تاشدنی شامل دو نمایشگر مجزا با یک لولا است (دستگاهی نظیر سرفیس دوئو) و لبه‌هایی مدور از جنس فولاد ضدزنگ دارد. ظاهرا نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون تاشدنی هیچ‌گونه بریدگی (ناچ) ندارد و در بخش بالایی صفحه‌نمایش خارجی که مجهز به فیس ID است، حاشیه‌ای اندک به‌چشم می‌خورد.

ارسال نظر