اپل در نمایشگر‌های خود، Touch ID و آنتن جاسازی خواهد کرد

رسانه کلیک- اپل قصد دارد در نمایشگر‌های خود Touch ID و آنتن جاسازی کند؛ به همین دلیل احتمالا نمایشگرهای دستگاه‌های آینده این شرکت بزرگ‌تر شوند.

اپل در نمایشگر‌های خود، Touch ID و آنتن جاسازی خواهد کرد

آیفون‌های آینده اپل ممکن است با صفحه نمایش‌های بزرگتری که در خود سنسور اثر انگشت Touch ID و آنتن را جای داده اند، وارد بازار شوند. این می تواند WiFi و اتصال سلولی بهتر را فراهم کند و باعث افزایش استقبال از دستگاه‌های این شرکت شود.

براساس گزارش AppleInsider، غول مستقر در کوپرتینو در تلاش است تا به کاربران خود دریافت سیگنال بهتری را ارائه دهد و در عین حال سیستم تأیید هویت کاربر را بهبود دهد. این اهداف از طریق قرار گرفتن هر دو Touch ID و آنتن در زیر نمایشگر محقق می‌شود. این امر همچنین منجر به ایجاد حاشیه کمتر و برش‌های نازک‌تر می شود و صفحه نمایش بیشتری به مشتریان ارائه می دهد.

در گذشته، چندین بار گزارش شده بود که اپل در حال کار روی یک سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای سیستم Touch ID خود است. در طول سال گذشته پتنت‌های مختلفی ظاهر شده است که موضوعاتی مانند تصویربرداری صوتی، مادون قرمز و... را شامل می شود. علاوه بر این، درباره این ویژگی‌ها شایعات و ادعاهای بسیاری توسط یک تحلیلگر شناخته شده به نام مینگ-چی کو منتشر شده است و او اطلاعاتی را در توییتر فاش کرده است.

علاوه بر Touch ID زیر نمایشگر، این شرکت پتنت‌های مربوط به قرار دادن آنتن RF زیر نمایشگر را نیز ثبت کرده است. در پتنت اخیر اپل با عنوان «آنتن شفاف هیبریدی یک پارچه نمایشگر» آمده است: «سیستم های بی سیم امروزی (به عنوان مثال ساعت‌های هوشمند یا سایر دستگاه‌ها با ویژگی صفحه نمایش غالب) در تلاش هستند تا به یک صفحه نمایش لبه به لبه با یک حاشیه کوچکتر یا یک نمایشگر بدون حاشیه دست پیدا کنند. به خصوص برای دستگاه‌های پوشیدنی‌، مانند ساعت‌های هوشمند، عینک‌های هوشمند یا دستگاه‌های نظارت بر سلامت، صفحه نمایش باید کوچک باشد؛ از طرفی باید از سیگنال‌های رادیویی بی‌سیم (به عنوان مثال بلوتوث، GPS ، WiFi ، 3G/4G/LTE, FM) و آنتن‌های مربوط به هر مورد پشتیبانی شود.»

ارسال نظر