اپل سومین فروشگاه خود در سنگاپور را روی آب افتتاح می‌کند

رسانه کلیک - اپل به زودی اولین فروشگاه روی آب خود را یا طراحی ويژه و منحصربه‌فرد در سنگاپور افتتاح می‌کند. این سومین  فروشگاه اپل در سنگاپور خواهد بود.

اپل سومین فروشگاه خود در سنگاپور را روی آب افتتاح می‌کند

اپل در حال حاضر تاریخ دقیقی را برای افتتاح فروشگاه روی آب خود اعلام نکرده است. اما گفته است که به زودی آن را در مارینا بی سندز یا MBS افتتاح خواهد کرد. این محل در بازه زمانی ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ در اختیاز آوالون بوده است. طرح این فروشگاه به صورت کروی است و اولین فروشگاه روی آب اپل به شمار می‌رود.

سخنگوی اپل درباره این فروشگاه گفته است که فروشگاه MBS اپل در آینده نزدیک به سنگاپور می‌آید و تبدیل به اولین فروشگاه این شرکت می‌شود که روی آب قرار می‌گیرد. مانند تمام فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان، فروشگاه مارینا بی سندز نیز بهترین محصولات را در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بی‌صبرانه منتظر ملاقات با شما هستیم.

اپل نزدیک به یکسال پیش فروشگاه خود در فرودگاه چانگی را افتتاح کرد تا تبدیل به دومین فروشگاه این کمپانی در سنگاپور شود. این غول فناوری آمریکایی اولین فروشگاه خود در سنگاپور و جنوب شرق آسیا را در سال ۲۰۱۷ در «نایتسبریج» افتتاح کرد.

مدیرعامل اپل، تیم کوک اواخر سال گذشته میلادی در بازدید از سنگاپور به باز کردن سومین فروشگاه این کمپانی در این کشور اشاره کرد که علت آن، تعداد بالای مشتریان در فروشگاه‌های دیگر عنوان شد. با وجود چنین گفته‌ای، به علت شیوع کرونا بسیاری از فروشگاه‌ها در این کشور خلوت هستند و این ویروس ضربه سنگینی به این بخش و همچنین صنعت توریسم زده است.

میزان خرده‌فروشی در ماه ژوئن کاهش ۲۷.۸ درصدی را نسبت به سال گذشته میلادی تجربه کرده و نزدیک به ۲۲۰۰ توریست در همین ماه از سنگاپور بازدید کرده‌اند، در حالی که این آمار در سال گذشته میلادی به ۱.۶ میلیون نفر رسیده بود. در حالی که این فروشگاه جدید در منطقه خاصی قرار گرفته، انتظار نمی‌رود در شرایط کنونی باعث افزایش فروش محصولات اپل در این کشور شود.

ارسال نظر