اپل واچ سری 7 به سنسورهای دما و گلوکز خون مجهز می‌شود | رونمایی از مدل Explorer مختص ورزشکاران

رسانه کلیک - اپل واچ سری 7 به احتمال زیاد به همراه سنسورهای دما و گلوکز خون عرضه می‌شود. این دو سنسور، نقش مهمی در بهبود نظارت روی سلامتی کاربران دارند.

اپل واچ سری 7 به سنسورهای دما و گلوکز خون مجهز می‌شود | رونمایی از مدل Explorer مختص ورزشکاران

اپل به طور پیوسته در تلاش است خلاقیت‌های جدیدی را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه کند. مدل‌های آینده این کمپانی در سال جاری نیز از قابلیت‌های جدیدی برخوردار خواهند بود. اپل واچ سری 7 با ویژگی‌های متعددی مثل سنسورهای دما و گلوکز خون عرضه می‌شوند که هدف آن‌ها، بهبود نظارت روی سلامتی برای کاربران است.

طبق گزارش جدید رسانه خبری بلومبرگ مدل 2021 ساعت هوشمند احتمالا با تنظیم صفحه اصلاح‌شده و حاشیه‌های باریک‌تر حول نمایشگر عرضه می‌شود. پشتیبانی از فناوری UWB (باند فوق وسیع) در محصولات جدید بهبود پیدا کرده و به دلیل استفاده از تکنیک لمینیشن پیشرفته، فاصله کمتری بین صفحه نمایش و کاور جلویی وجود دارد.

دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند به طور روزافزون به عنوان گجت های سلامتی و تناسب‌اندام مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها قادر به تهیه داده‌های مربوط به جنبه‌های مختلف مکانیزم و واکنش‌های بدن در 24 ساعت شبانه‌روز هستند.

سال گذشته، استودیوهای متعددی در ایالات متحده و کشورهای دیگر نشان دادند که ساعت‌های هوشمند اپل می‌توانند بیماران احتمالا مبتلا به کووید 19 را چند روز پیش از ظهور علائم در بدن آن‌ها تشخیص دهند. اپل واچ ها با جمع‌آوری اطلاعات و انجام تحلیل‌های بلادرنگ روی داده‌های مختلف مرتبط با عملکرد بدن و تشخیص روندهای غیرعادی، می‌توانند بیماران بالقوه را شناسایی کنند.

اپل واچ سری 7 با استفاده از سنسور گلوکز خون می‌تواند سطوح قند خون در بدن بیماران دیابتی را به شیوه‌ای مؤثرتر مورد نظارت قرار دهد. سنسور دما نیز به سنجش حرارت بدن افراد می‌پردازد. این سنسور به طور خاص در پی همه‌گیری کووید- 19 مورد توجه کاربران بسیاری قرار دارد.

کمپانی کوپرتینویی همچنین قصد دارد مدل‌های ورزشی ساعت‌های هوشمند خود را از سال 2022 برای کاربران ورزش‌دوست عرضه کند. با توجه به شایعات مختلف، یک مدل ساعت هوشمند بادوام و ماندگار مخصوص ورزشکاران به نام Explorer ممکن است در سال 2022 در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

با تمام این تفاسیر، اپل هنوز هیچ‌یک از مشخصات محصولات آتی خود را رد یا تأیید نکرده است. انتظار می‌رود که به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص اپل واچ سری 7 و مدل‌های بعدی از منابع مختلف به دست آید.

ارسال نظر