اپل AirPods 3 احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد

رسانه کلیک - طبق شایعات، احتمالاً در ماه آینده در کنار اپل AirPods 3 از آیپد پرو و اپل ایر تگ نیز رونمایی شود. این می‌تواند جز اولین قدم های شرکت برای رقابت امسال باشد.

اپل AirPods 3 احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد

طبق گزارشات منتشر شده در فضای اینترنت، به نظر میرسد که کمپانی اپل برای ماه مارچ برنامه هایی داشته باشد.

چند روز پیش بود که شایعاتی مبنی بر رونمایی از سه محصول توسط اپل در فضای مجازی منتشر شد. از جمله این گجت ها میتوان به اپل AirPods 3 ، آیپد پرو و ایر تگ های این شرکت اشاره کرد.

جان پروسر یکی از افشا کنندگان معروف محصولات شرکت اپل است. هفته گذشته او در یک پست اعلام کرد که اپل قصد دارد تا ماه آینده از دو گجت، یعنی ایر تگ و آیپد پرو رونمایی کند.

البته او تنها افشا کننده فضای مجازی نبوده و قطعاً افراد دیگری نیز هستند که اطلاعات زیادی را درباره این شرکت امریکایی منتشر میکنند.

احتمالات درباره مراسم

یکی از اکانت هایی در این زمینه نیز فعالیت دارد، لیکس اپل پرو است که اخیرا در توئیتر به حضور ایرپادز ۳ در مراسم رونمایی ماه مارچ اشاره کرده است.

با حساب ما در ماه آینده شاهد معرفی سه گجت از اپل خواهیم بود. شایعات دیگر نیز حکایت از آن دارند که اپل قرار نیست از کمتر از سه محصول رونمایی کند.

برای رسیدن به جواب باید اندکی صبرکنیم تا ببینیم که کمپانی امریکایی چه برنامه ای را برای مشتری های خود آماده کرده است.

درباره مک های M1 اپل نیز باید بگوییم که رونمایی از آن در ماه آینده صورت نخواهد گرفت زیرا کمپانی هنوز مشغول کار بر روی توسعه آن بوده و محصول نهایی هنوز آماده رونمایی نیست.

همچنین برای خرید نسخه ارزان تر ایرپادز مکس نیز باید منتظر بمانیم تا شرکت بطور رسمی از آن در کنار مک های M1 رونمایی کند.

دیگر اخباری که منتشر شده حاکی از معرفی یک ایرپادز پرو ۲ جدید با پسوند لایت باشد که در آن فناوری نویز کنسلیشن وجود ندارد. دلیل این امر، پایین آوردن قیمت محصول نسبت به نسخه اصلی است.

ارسال نظر