اپیک گیمز و اسپوتیفای برای اصلاح قوانین اپ استور با یکدیگر متحد شدند

رسانه کلیک - اپیک گیمز و اسپوتیفای با یکدیگر متحد شده‌اند تا آن دسته از سیاست‌ها و قوانین اپ استور که باعث ایجاد ناعدالتی در این فروشگاه می‌شود را اصلاح کنند. 

اپیک گیمز و اسپوتیفای برای اصلاح قوانین اپ استور با یکدیگر متحد شدند

شرکت‌های اپیک گیمز و اسپوتیفای برای اصلاح سیاست‌ها و قوانین اپ استور به جای طرح دادخواست قانونی، با یکدیگر متحد شده‌اند.

بر اساس گزارشی از AndroidAuthority، این اتحادی که بین این دو شرکت شکل گرفته است شامل گروهی از توسعه‌دهندگان و گروهی از افراد است که ائتلاف برای عدالت اپلیکیشن‌ها (CAF) را شکل داده‌اند. این ائتلاف تلاش می‌کند تا اصلاحاتی در سیاست‌ها و قوانین اپ استور اجرا شوند تا رقابت سالم در این فروشگاه رشد کند. در حال حاضر برخی از برنامه‌سازان معروف نیز به این ائتلاف پیوسته‌اند.

این ائتلاف در حال حاضر روی فروشگاه اپ استور اپل تمرکز کرده است؛ زیرا اپل به تازگی ادعاهایی درباره اپلیکیشن‌ها داشته که به دور از انصاف بوده است. برای مثال اپلیکیشن‌هایی که امکان پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشند به تازگی یا از اپ استور حذف می‌شوند و یا باید بخشی از درآمد خود را به اپل بدهند.

به عقیده بسیاری از توسعه‌دهندگان، قوانین اپ استور باعث افزایش قیمت اپلیکیشن‌ها می‌شود و از فعالیت شرکت‌های نوآور جلوگیری می‌کند. مدیر عامل اپیک گیمز می‌گوید که این فروشگاه اپلیکیشن که متعلق به غول فناوری اپل است، رفتار انحصارگرایانه‌‌ای نسبت به اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور دارد و آزادی‌های اساسی توسعه‌دهندگان را از آن‌ها می‌گیرد.

این گروه همچنین لیستی از «۱۰ اصل اپ استور» منتشر کرده است که به عقیده آن‌ها باید در اپ استور به آن‌ها توجه شود. به عبارت ساده‌تر، اپیک گیمز و اسپوتیفای در تلاش هستند تا قوانینی در اپ استور که بی‌عدالتی ایحاد کرده‌اند و بسیاری از توسعه‌دهندگان از آن ها شکایت می کنند را اصلاح کنند.

ارسال نظر