ایجاد پست اینستاگرامی از طریق دسکتاپ و لپ تاپ

رسانه کلیک - در راستای درخواست مکرر کاربران در ایجاد پست اینستاگرامی از طریق دسکتاپ و لپ تاپ های شخصی، این ویژگی در حال آزمایش بوده و در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

ایجاد پست اینستاگرامی از طریق دسکتاپ و لپ تاپ

طبق توییت جدید توسعه‌دهنده و افشاگری به نام الساندرو پالوزی، اینستاگرام در حال فعالیت روی روش جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را از طریق دسکتاپ یا لپ‌تاپ ارسال کنند. این ویژگی به‌طور داخلی آزمایش شده و فعلا تنها روش ممکن برای ساخت پست‌های اینستاگرامی، از طریق اپلیکیشن یا گزینه‌ای است که روی مرورگر دسکتاپ (نظیر کروم) ظاهر می‌شود. ظاهرا قابلیت ایجاد پست اینستاگرامی از طریق دسکتاپ و لپ‌تاپ، یکی از پرطرفدارترین ویژگی‌های درخواست شده از سوی کاربران این اپلیکیشن است.

پالوزی در توییت جدید خود، چند تصویر از ظاهر ویژگی جدید در طی آزمایش‌های مختلف را به نمایش گذاشته است. البته احتمال می‌رود که اینستاگرام پیش از عرضه نهایی و کامل این ویژگی، تغییراتی را در آن اعمال کند.

به گزارش Phonearena ، ارسال پست از طریق دسکتاپ تقریبا مشابه با اپلیکیشن است. یعنی یک دکمه در بالای نمای دسکتاپ قرار دارد (آیکون + در یک کادر) که به شما اجازه می‌دهد تا پست‌های اینستاگرامی خود را از طریق صفحه لپ‌تاپ یا دسکتاپ به وجود آورید.

با کاربرد ویژگی جدید اینستاگرام، امکان کشیدن و رهاسازی تصاویر و ویدیوهای دلخواه و همین‌طور دستیابی به یک ویرایشگر با پشتیبانی از فیلترهای مختلف و عملیات برش برای کاربر مهیا می‌شود. علاوه بر امکان افزودن کپشن‌ها و مکان‌ها به تصویر، کاربر می‌تواند افراد حاضر در تصاویر را برچسب‌گذاری یا به‌اصطلاح، تگ کند. در تنظیمات پیشرفته، به نظر می‌رسد که امکان غیرفعال سازی کامنت ها نیز برای کاربران فراهم شده است.

هنوز معلوم نیست کاربران دقیقا از چه زمانی می‌توانند به ایجاد پست اینستاگرامی از طریق دسکتاپ بپردازند. افرادی که معمولا برای کار از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند، از فیس­بوک درخواست کرده‌اند تا این گزینه را هر چه زودتر برای آن­ها فراهم آورد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که ویژگی جدید در آینده نزدیک رونمایی شود.

ارسال نظر