ایربادهای وایرلس به‌روزرسانی شده TONE Free ال‌جی با قابلیت حذف نویز محیط

رسانه کلیک - ال‌جی از سری جدید ایربادهای TONE Free خود با با شماره مدل HBS-TFN7 و قابلیت حذف فعال نویزهای محیطی و سری‌های ژله‌ای قابل تنظیم رونمایی کرد.

ایربادهای وایرلس به‌روزرسانی شده TONE Free ال‌جی با قابلیت حذف نویز محیط

ال‌جی در تلاش برای افزایش سهم خود در بازار تکنولوژی‌های پوشیدنی، این کمپانی در کره جنوبی امروز از یک ایرباد جدید وایرلس را از سری TONE Free با شماره مدل HBS-TFN7 رونمایی کرد. این محصول تازه عرضه شده 219،000 وون قیمت دارد که تقریباً معادل 190 دلار است.

نکته جالب توجه در این ایرباد این است که با فناوری (Active Noise Cancellation (ANC ساخته شده است که نویز محیط را تنظیم می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ مزاحمتی از محیط بیرون، صدای بهتری داشته باشند.

همراه با سر ژله‌ای قابل تنظیم با طراحی Vibex Ribs توپی پیچ خورده با قرارگیری محکم‌تر در گوش نشت صدا به بیرون را به حداقل می‌رساند. این شرکت همچنین تایید کرده است که این کیفیت صدای این ایربادها توسط شرکت انگلیسی Meridian Audio تنظیم و کوک شده است.

این شرکت تنظیمات صدای Meridian's EQ را با چهار پیش تنظیم قابل انتخاب برای خروجی بهتر شامل : گزینه Natural برای صدای تمیز و متعادل . گزینه Immersive برای عملکرد سه بعدی بهتر، Bass Boost برای قدرت و عمق بیشتر ؛ و Treble Boost برای شفافیت بهتر آواز.

ایربادهای وایرلس به‌روزرسانی شده TONE Free ال‌جی با قابلیت حذف نویز محیط
ال جی در حال طراحی جعبه شارژ UVnano خود است که برای اولین بار با مدل TONE Free FN6 ارائه خواهد شد. این جعبه شارژ از نور ماورا بنفش استفاده می‌کند که با از بین بردن 9/99 درصد از باکتری های E.coli و S.aureus به تمیز نگه داشتن گوش کاربر خود کمک می‌کند. در حال حاضر ، یک چراغ LED جدید در بالای قاب برای نشان دادن سطح شارژ و وضعیت UVnano طراحی شده است.

در مورد عمر باتری ، TONE Free HBS-TFN7 از یک باتری 390 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و با شارژ سریع‌، فقط با پنج دقیقه شارژ می‌تواند تا یک ساعت پخش کند. جعبه شارژ این ایربادز 21 ساعت استفاده بیشتر را از این وسیله فراهم می‌کند.

ارسال نظر