ایسوس در حال طراحی ۴ مدل تلفن همراه اقتصادی است

رسانه کلیک - مطابق با اخرین اخبار منتشر شده، شرکت ایسوس در حال طراحی ۴ دستگاه تلفن همراه با نام‌های مستعار ''Lito''، ''Lagoon''، ''Bengal'' و ''Scuba'' است.

ایسوس در حال طراحی ۴ مدل تلفن همراه اقتصادی است

پس از استعفای جری شین، مدیرعامل اسبق ایسوس در سال ۲۰۱۸، این شرکت با تغییر سیاست‌های خط تولید تلفن همراه خود به آرامی توجه خود را از طراحی و تولید گوشی‌های میان‌رده برداشت و بیشتر بر روی خط تولید تلفن‌های همراه پرچم دار و گیمینگ مدل ROG خود تمرکز کرد. در حالی که مدل‌های ارزان‌تر این کمپانی، مانند (ZenFone Live (L2 تا اواخر آوریل سال گذشته وارد بازار شد هیچکدام نتوانست به محبوبیت آخرین گوشی اقتصادی ( ZenFone Max Pro ) این کمپانی برسد.

مطابق با اخرین اخبار منتشر شده، سیاست های این شرکت قرار است به زودی تغییر کند و این شرکت در حال طراحی ۴ دستگاه تلفن همراه با نام‌های مستعار ''Lito''، ''Lagoon''، ''Bengal'' و ''Scuba'' است. به نظر می‌رسد این نام‌ها اشاره به تراشه‌های پردازنده اقتصادی مشخصی دارند.

نام Lito احتمالا لقبی برای پردازنده‌ی Snapdragon 765/765G است. در حالی که Lagoon همان Snapdragon 690 خواهد بود. و هر دوی این قطعات میان رده دارای مودم کارآمد 5G در سمت راست تراشه خواهد بود.

اطلاعات راجع به تراشه Bengal و Scuba اندکی ناواضح است. Bengal احتمالا همراه با یکی از مدل‌های Snapdragon 662 یا Snapdragon 460 خواهد بود. و Scuba نیز احتمالا قسمتی از خانواده‌ی پردازنده‌های بسیار اقتصادی Qualcomm Snapdragon 200می‌باشد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از از این ۴ گوشی رمزآمیز ایسوس در دست نیست و تنها حدسی که می‌توان زد این است که این سری از گوشی های تلفن ‌همراه به خانواده‌ی Asus Max تعلق داشته باشند اما در حال حاضر این تنها یک گمان‌پردازی است و با درز اطلاعات بیشتر از این سری تلفن همراه اطلاعات موثق‌تری در دست خواهد بود.

ارسال نظر