ایسوس ROG Phone 5 دهم ماه مارچ معرفی خواهد شد

رسانه کلیک - در هفته های گذشته، شایعات و اخبار زیادی پیرامون ایسوس ROG Phone 5 منتشر شد که خبر از پیشرفت های قابل توجه این گوشی به کاربران میدهد.

ایسوس ROG Phone 5 دهم ماه مارچ معرفی خواهد شد

طی روز های گذشته اخبار زیادی درباره گوشی گیمینگ مورد انتظار ایسوس ROG Phone 5 منتشر شد. حال شرکت سازنده این گوشی قدرتمند زمان رونمایی از جدیدترین پرچمدار گیمینگ خود را بطور رسمی اعلام کرده که طبق آن، معرفی این محصول در روز دهم ماه مارچ خواهد بود. اخبار منتشر شده از این گوشی گیمینگ حاکی از آن است که محصول مورد بحث در دو نسخه رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. یکی از نکات قابل توجه درباره نام این گوشی شماره ۵ آخره آن است که طبق شایعات، کمپانی ایسوس قصد دارد تا از عدد ۴ به عنوان شماره مدل بعدی خود استفاده نکند.

شرکت ایسوس طی سال‌های گذشته محصولات گیمینگ زیادی را امکانات مختلف و سخت افزارهای قدرتمند روانه بازار کرده است این شرکت قصد دارد تا فعالیت های خود را در زمینه گوشی های گیمینگ نیز بیشتر کرده تا بتواند رقبای خود را در میدان رقابت با دیگر گوشی های هم رده خود، به چالش بکشد.

درباره مشخصات این گوشی می‌توان به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچ، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (دو باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری)، همراه بودن این گوشی با اندروید ۱۱، دو اسپیکر استریو جلویی بعلاوه یک دوربین سلفی در گوشه بالا و سمت راست گوشی اشاره کرد. طبق گزارشات، ماژول دوربین پنل پشتی تغییرات زیادی را نسبت به مدل سال گذشته به خود ندیده است. طبق امتیازاتی که توسط وبسایت گیکبنچ منتشر است هم مشخص شد که این محصول از پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ بهره خواهد برد که در کنار دو نسخه رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی قرار دارد. نهایتاً باید به سرعت شارژ باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپری اشاره کنیم که طبق گزارشات سرعتی بین ۶۰ تا ۶۵ وات خواهد داشت.

ارسال نظر