باریک‌ترین لپ تاپ گیمینگ توسط کمپانی MSI رونمایی شد

رسانه کلیک - کمپانی MSI که به تازگی از لپ‌تاپ ویژه دورکاری رونمایی کرده بود؛ هم‌اکنون در نمایشگاه ایفا از باریک‌ترین لپ تاپ گیمینگ با ضخامت ۱۵ اینچ رونمایی کرد.

باریک‌ترین لپ تاپ گیمینگ توسط کمپانی MSI رونمایی شد

باریک‌ترین لپ تاپ گیمینگ جهان که توسط MSI معرفی شده است Stealth 15M نام دارد. وزن این لپ تاپ ۱/۶۹ کیلوگرم است که گفته می‌شود از مک بوک پرو ۱۶ اینچی نیز باریک‌تر است. این کمپانی برای لپ‌تاپ جدید خود از شاسی و بدنه آلومینیومی استفاده کرده است و آن را با ۲ رنگ سفید و خاکستری به بازار عرضه می‌کند.

نمایشگر لپ تاپ Stealth 15M ۱۵/۶ اینچ است و از پنل IPS با رزولوشن آن fHD بهره می‌برد. گفته می‌شود که این لپ‌تاپ از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و در قسمت بالای آن هم یک وبکم با رزولوشن 720p قرار گرفته است. کاربران می‌توانند از رم تا ۶۴ گیگابایت را انتخاب کنند. حافظه داخلی این لپ‌تاپ نیز می‌تواند حداکثر ۲ ترابایت و از نوع NVMe SSD باشد.

MSI برای لپ تاپ جدید خود از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل و نیز کارت گرافیک اینتل Xe یا انویدیا جی‌فورس GTX 1660 Ti استفاده کرده است اما هنوز درباره پردازنده استفاده‌شده در آن اطلاعاتی به دست نیامده است. در این لپ تاپ از درگاه‌ها شامل تاندربولت ۴.۰ (با قابلیت شارژ لپتاپ تا توان ۱۲۰ وات و پشتیبانی از خروجی نمایشگر)، دو پورت USB 3.2 Gen 1، یک درگاه میکرو اس‌دی، یک درگاه HDMI و یک پورت خروجی صدا استفاده شده است.

به نظر می‌رسد لپ تاپ جدید MSI از کیبورد با نور پس‌زمینه RGB همراه است. این کمپانی اعلام کرده است که اسپیکرها توان ۲ وات دارند و ظرفیت باتری آن نیز ۵۷ وات ساعت است. قابلیت‌های دیگر این لپتاپ باید به پشتیبانی از وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و PCIe نسل چهارم اشاره کرد. گفته می‌شود که لپ‌تاپ Stealth 15M با قیمت پایه ۱۵۴۹ دلار و از ماه اکتبر (مهر تا آبان سال جاری) به دست علاقه‌مندان به آن می‌رسد.

ارسال نظر