بازگشت قیمت بیت کوین به حدود 40،000 دلار پس از توییت ایلان ماسک در مورد آینده نوید بخش استخراج آن

رسانه کلیک - پس از توییت ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، در مورد آینده نویدبخش استفاده بیت کوین از انرژی‌های تجدیدپذیر، قیمت بیت کوین به حدود 40،000 دلار بازگشت.

بازگشت قیمت بیت کوین به حدود 40،000 دلار پس از توییت ایلان ماسک در مورد آینده نوید بخش استخراج آن

رسانه کلیک - پس از توییت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، در مورد آینده نویدبخش استفاده بیت کوین از انرژی‌های تجدید پذیر، قیمت بیت کوین به حدود 40،000 دلار بازگشت.

این خبر بسیار بااهمیت است زیرا نظرات ماسک در مورد تاثیرات زیست‌محیطی بیت کوین در روز 13 ماه مه بود روند نزولی بیت کوین را آغاز کرد. این روند نزولی، قیمت بیت کوین را در روز یک‌شنبه به کمی بالاتر از 31،000 دلار رساند.

به نظر می‌رسد که بهبود سریع روز دوشنبه و بازگشت قیمت بیت کوین توسط تقاضای سرمایه‌گذاران بزرگ برای خرید رمز ارز به وجود آمده است.

ماسک در توییتر خود درباره این موضوع نوشت:

با جمعی از استخراج گران بیت کوین در آمریکای شمالی صحبت کردم. آن‌ها متعهد شدند که طرح‌های جاری و برنامه‌ریزی‌شده استفاده از انرژی تجدید پذیر خود را منتشر کنند و از استخراج گران دیگر نقاط جهان نیز درخواست کنند که این کار را انجام دهند. این می‌تواند امیدوارکننده باشد.

به نظر می‌رسد مایکل سیلور (Michael Saylor)، مؤسس و مدیرعامل شرکت MicroStrategy، نیز در ملاقات ماسک با استخراج گران بیت کوین حضور داشته است. وی در پاسخی به توییت ایلان ماسک نوشت:

این استخراج گران بیت کوین توافق کرده‌اند که شورای استخراج بیت کوین را تشکیل دهند تا شفافیت در مصرف انرژی را ترویج دهند و ابتکارات پایداری را در سراسر جهان تسریع کنند.

طی سقوط بازار هفته گذشته سیلور اعلام کرد که شرکت اطلاعات تجاری او ۲۲۹ بیت کوین دیگر به مبلغ ۱۰ میلیون دلار به‌صورت نقدی خریداری کرده است.

طبق گفته مایکل سیلور، مدیران شرکت Argo blockchain، Galaxy Digital، Blockcap، Hive Blockchain و چند شرکت استخراج بیت کوین مستقر در آمریکای شمالی دیگر در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر