بازی‌های جایگزین Fortnite برای سیستم‌عامل iOS (بخش اول)

رسانه کلیک - بازی فورتنایت مدت‌هاست که از طرف شرکت اپل تحریم شده است و کاربران iOS نمی‌توانند آن را نصب کنند. در این مطلب بازی‌های جایگزین Fortnite را برای این کاربران معرفی می‌کنیم. 

بازی‌های جایگزین Fortnite برای سیستم‌عامل iOS (بخش اول)

با وجود اینکه بازی کامپیوتری Fortnite یکی از بهترین و پر مخاطب‌ترین بازی‌های کامپیوتری برای گوشی‌های مختلف است؛ اما همه علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری تمایلی به نصب و اجرای این بازی ندارند. از این رو در این مطلب و مطلب بعدی قصد داریم تا برخی از بازی‌های جایگزین بازی Fortnite را برای سیستم‌عامل iOS معرفی کنیم.

۱- بازی کامپیوتری PlayUnknown's Battleground (PUBG)

یکی از بازی‌های کامپیوتری مشهور که از نظر تعداد مخاطب بعد از بازی fortnite در رده دوم محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری قرار گرفته است بازی PUBG است. این بازی را می‌توانید روی سیستم‌عامل iOS به راحتی نصب کنید. در این بازی نیز مشابه بازی Fortnite 100 بازیکن می‌توانند به صورت هم‌زمان با یکدیگر بازی کنند و از بین این صد نفر یک نفر برنده نهایی بازی شود. هر ماه یا هر سه ماه یک‌بار قابلیت‌های جدید به این بازی اضافه خواهد شد.

در این بازی نیز امکان انتخاب حالت‌های بازی یا همان Modeهای آن وجود دارد. برای مثال مدهای بازی در این بازی کامپیوتری عبارت‌اند از Battle Royal، Zombie Survival و Payload.

بازی‌های جایگزین Fortnite برای سیستم‌عامل iOS در این بازی امکان بازی 4 گروه 4 نفره به صورت هم‌زمان وجود دارد. گرافیک بازی از نوع HD و از کنترل‌های Xbox و PalyStation نیز پشتیبانی می‌کند. این بازی یکی از برترین بازی‌های کامپیوتری برای سیستم‌عامل iOS است.

۲- بازی کامپیوتری Call of Duty: mobile

در حالی که طراحی بازی Fortinie تقریباً به صورت کارتونی است اما در طراحی بازی Call of Duty از صحنه‌های کاملاً واقعی استفاده شده است. خوشبختانه نسخه موبایل این بازی نیز برای علاقه‌مندان به آن منتشر شده است که قابلیت‌های آن شبیه به نسخه دسکتاپ همین بازی است. محتوای بازی بسیار متنوع است به طوری که یکی از مدهای این بازی Battle Royal صد نفره است.

بازی‌های جایگزین Fortnite برای سیستم‌عامل iOS البته مد Battle Royal فقط یکی از انواع حالت‌های بازی در Call of Duty است. از دیگر حالت‌های بازی می‌توان به مواردی مثل بازی‌های Deathmatch، تعقیب و گریز و بازی‌ در گروه‌های 5 به 5 اشاره کرد. خوشبختانه در بازی Call of Duty گزینه‌های زیادی برای تغییر نوع اسلحه، شخصیت‌های اصلی بازی و سبک بازی و موارد دیگر در اختیار کاربر قرار گرفته است. این بازی برای آن دسته از افرادی که دوست‌ دارند بازی‌های دسکتاپ را روی گوشی‌های خود اجرا کنند انتخاب مناسبی است.

۳- بازی Battlelands Royale

بازی Battlelands Royal یک بازی تقریباً متفاوت نسبت به دو بازی قبلی است که معرفی شدند. ژانر این بازی بر خلاف بازی‌های دیگر که در آن‌ها نوع داستان گویی در بازی ترکیبی از اول شخص و سوم شخص است، روایت این داستان از دید یک پرنده است که از بالا به صحنه بازی نگاه می‌کند. هر مرحله از بازی در حدود 3 تا 5 دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و تنها 32 بازکن به طور هم‌زمان می‌توانند با یکدیگر بازی کنند.

بازی‌های جایگزین Fortnite برای سیستم‌عامل iOS طبق گفته نویسنده و سازنده بازی، بازی Battlelands Royal یک بازی در قالب حرکات چتربازی، شلیک، گروگان گیری و تلاش برای زنده ماندن است. روایت داستان بازی چندان پیچیده نیست. در این بازی حالت‌های نبرد تک نفره و دو نفره وجود دارد و یا می‌توانید با 3 نفر از کاربران دیگر در حالت یک جوخه بازی را اجرا کنید. کنترل‌های بازی و استفاده از آن‌ها بسیار ساده است. طراحی صحنه بازی بیشتر به صورت کارتونی است و به همین دلیل یکی از گزینه‌های مورد علاقه برای کاربران بازی Fortnite به حساب می‌آید. هرچند سبک بازی ساده‌تر و راحت‌تر است.

ارسال نظر