از دنیای زنده بازی Assassin's Creed Infinity چه خبر؟ | جمع بندی اطلاعات موجود تاکنون

رسانه کلیک - بازی Assassin's Creed Infinity به عنوان محصول جدید کمپانی یوبیسافت از سبک بازی RPG جهان باز پیروی کرده و به مدل سرویس زنده انتقال می‌یابد.

از دنیای زنده بازی Assassin's Creed Infinity چه خبر؟ | جمع بندی اطلاعات موجود تاکنون

بازی Assassin's Creed Infinity

نسخه جدید فرنچایز Assassin's Creed با کدنام Infinity ساخته می‌شود. به نظر می‌رسد کمپانی یوبیسافت شاهد موفقیت بازی‌هایی مانند Apex Legends و Fortnite بوده و تصمیم گرفته به مدل سرویس زنده روی آورد.

البته قبلا عناصری از بازی‌های سرویس زنده در محصولات این استودیو مورد استفاده قرار گرفته است، اما این شیرجه ناگهانی در یک مدل بازی جنجالی احتمالا برخی طرفداران را غافلگیر می‌کند.

با توجه به فروش فوق‌العاده نسخه والاهالا، ظاهرا یوبیسافت مسیر سبک بازی RPG دنیای باز را ادامه می‌دهد. اخبار جدید در مورد بازی Assassin's Creed Infinity به تازگی در رسانه خبری بلومبرگ انتشار یافته است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

نسخه اینفینیتی هنوز در مرحله توسعه اولیه به سر می‌برد. پس بعید به نظر می‌رسد که به این زودی خبری در مورد تاریخ عرضه این بازی منتشر شود. ساخت بازی‌های AC تقریبا 3 سال طول می‌کشد!

در ضمن، با توجه به گیم پلی و داستان نامشخص و همچنین عدم آمادگی برای تطابق با مدل جدید (بازی زنده)، می‌توان 2 سال دیگر را به این برهه سه‌ساله اضافه کرد. بنابراین هواداران سری بازی‌های اساسینز کرید دست‌کم تا سال 2024 قادر به تجربه نسخه جدید نخواهند بود.

بازی Assassin's Creed Infinity بازی Assassin's Creed Infinity ؛ گیم پلی و سرویس زنده

با توجه به گزارش اخیر یوبیسافت، یکی از دلایل انتقال به سرویس زنده، افزایش انسجام بازی‌های AC به عنوان یک فرنچایز است. با تعویض به مدل جدید، استودیوی سازنده می‌تواند دوره‌های زمانی متعدد را در یک عنوان واحد معرفی کند. در واقع عمده تلاش‌های یوبیسافت در این راستا بوده و روش بازی حین مبارزات و مسافرت‌ها احتمالا همانند قبل باقی می‌ماند.

انتقال به مدل جدید همچنین نشان می‌دهد یوبیسافت به دنبال روند رو به رشدی است که علیرغم ماهیت بحث‌برانگیز آن، سودآوری قابل‌ملاحظه‌ای را به همراه دارد. تأثیر روند سرویس زنده روی صنعت بازی به خوبی در بازی‌های WB مشهود است.

نسخه اینفینیتی اساسینز کرید ؛ جزئیات داستانی

آینده داستان بازی‌های Assassin's Creed چندان مشخص نیست. البته استودیوی سازنده بر این باور است که روند داستانی بازی جدید از انتظار هواداران فراتر رفته و موجب تغییرات مطلوبی در این مجموعه می‌شود.

تعویض به مدل جدید، فرایند توسعه را روی استعداد و رهبری متمرکز می‌کند، به طوری که بازی در زمان واقعی به خوبی با انتظارات طرفداران سازگار و منطبق می‌شود. عناوین معروفی مثل Fortnite، Apex Legends و حتی Destiny نشان داده‌اند که مدل سرویس زنده در صورت پیاده‌سازی و البته داستان‌سرایی، عملکرد قابل قبولی داشته و مورد استقبال گیمرها قرار می‌گیرد.

هرچند هنوز مشخص نیست که آیا بازی Assassin's Creed Infinity می‌تواند در مدل جدید سرویس زنده به شهرت بازی‌های موجود دست یابد، اما بدون شک قادر به ایجاد حس رضایت در توسعه‌دهندگان و گیمرها خواهد بود.

ارسال نظر